Η εταιρεία με είδη διατροφής Nestlé επιβεβαίωσε ότι αναμένει πως η ανάπτυξη των οργανικών πωλήσεων θα ξεπεράσει το 3% φέτος. Η δυναμική που εμφάνισε στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα βοήθησε να έχει καλύτερη από την αναμενόμενη αύξηση πωλήσεων τους τρεις πρώτους μήνες της χρονιάς.

Όπως μεταδίδει το CNBC, η διάθεση των καταναλωτών για φρέσκα προϊόντα και όχι τυποποιημένα έχει δώσει πλήγμα στις πωλήσεις, μία τάση που η Nestle και άλλες αντίστοιχες επιχειρήσεις προσπαθούν να αντιμετωπίσουν επικεντρώνοντας σε κατηγορίες όπως τα βρεφικά είδη και ο καφές, αλλά και σε προϊόντα μελιγότερη ζάχαρη.

Οι οργανικές πωλήσεις της εταιρείας που παράγει το Nescafe και τις σούπες Maggi ενισχύθηκαν κατά 3,4% το πρώτο τρίμηνο του 2019, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 2,8%.

Οι μεγαλύτερες αγορές της, οι ΗΠΑ και η Κίνα, διατηρούν καλή δυναμική, με τη μεγαλύτερη συνεισφορά να έρχεται από τα είδη για κατοικίδια, τα γαλακτοκομικάκαι τη βρεφική διατροφή.

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
GSK: Μήνυση κατά Pfizer-BioNTech για τις πατέντες των εμβολίων mRNA
Το Τai chi βελτιώνει την ποιότητα ύπνου ασθενών με προχωρημένο καρκίνο πνεύμονα [μελέτη]
Πώς θα αυξήσουμε την αντοχή μας