Η εταιρεία με είδη διατροφής Nestlé επιβεβαίωσε ότι αναμένει πως η ανάπτυξη των οργανικών πωλήσεων θα ξεπεράσει το 3% φέτος. Η δυναμική που εμφάνισε στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα βοήθησε να έχει καλύτερη από την αναμενόμενη αύξηση πωλήσεων τους τρεις πρώτους μήνες της χρονιάς.
Όπως μεταδίδει το CNBC, η διάθεση των καταναλωτών για φρέσκα προϊόντα και όχι τυποποιημένα έχει δώσει πλήγμα στις πωλήσεις, μία τάση που η Nestle και άλλες αντίστοιχες επιχειρήσεις προσπαθούν να αντιμετωπίσουν επικεντρώνοντας σε κατηγορίες όπως τα βρεφικά είδη και ο καφές, αλλά και σε προϊόντα μελιγότερη ζάχαρη.
Οι οργανικές πωλήσεις της εταιρείας που παράγει το Nescafe και τις σούπες Maggi ενισχύθηκαν κατά 3,4% το πρώτο τρίμηνο του 2019, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 2,8%.
Οι μεγαλύτερες αγορές της, οι ΗΠΑ και η Κίνα, διατηρούν καλή δυναμική, με τη μεγαλύτερη συνεισφορά να έρχεται από τα είδη για κατοικίδια, τα γαλακτοκομικάκαι τη βρεφική διατροφή.
Πηγές:
euro2day.gr
Ειδήσεις υγείας σήμερα
GLP-1 αγωνιστές: Πιθανή προστασία των οστών σε άτομα με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 [Μελέτη]
Αναστάτωση για τη Μονάδα τεχνητού νεφρού του νοσοκομείου Χαλκιδικής
Ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή: Όταν οι ιδεοληψίες συναντούν τον καταναγκασμό