Σε αρνητικό έδαφος κινήθηκε στο β’ τρίμηνο του 2019 η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος στην Ελλάδα σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση αποτελεσμάτων του μητρικού ομίλου Ahold – Delhaize.

Οπως προκύπτει από την ενημέρωση του μητρικού ομίλου, η αγορά της Ελλάδας (η οποία εκπροσωπείται από την ΑΒ Βασιλόπουλος) συνέχισε να κινείται σε αρνητικό έδαφος, παρότι βελτίωσε την επίδοση της έναντι του α’ τριμήνου του 2019. Να σημειωθεί ότι σε άλλες αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ο όμιλος καταγράφει μονοψήφια ανάπτυξη πωλήσεων. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η αγορά της Ελλάδας επηρεάστηκε από το συγκριτικά χαμηλότερο περιθώριο κέρδους και από το υψηλό εργατικό κόστος.

Ειδικότερα, στο β’ τρίμηνο του 2019, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου για την περιοχή της Κεντρικής και ΝΑ Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 4,6% φθάνοντας το 1,567 δισ. ευρώ. Η εν λόγω αύξηση υποβοηθήθηκε πάντως από την προσθήκη 134 καταστημάτων που άνοιξαν σε Ρουμανία, Ελλάδα και Σερβία. Σε συγκρίσιμη βάση η ανάπτυξη πωλήσεων στο β΄τρίμηνο ανήλθε 3,4%. Ως απόρροια των παραπάνω, στο α’ εξάμηνο του 2019, οι πωλήσεις του ομίλου στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη ανήλθαν στα 3,032 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 3,2%, ενώ σε συγκρίσιμη βάση η αύξηση πωλήσεων ανήλθε σε 2,1%.

Σε ενοποιημένη βάση ο όμιλος Ahold – Delhaize ανακοίνωσε αύξηση των καθαρών του πωλήσεων κατά 1,5% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 16,3 δισ. ευρώ με τις καθαρές πωλήσεις online να έχουν καταγράψει ανάπτυξη κατά 29,2%.

 

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
GSK: Μήνυση κατά Pfizer-BioNTech για τις πατέντες των εμβολίων mRNA
Το Τai chi βελτιώνει την ποιότητα ύπνου ασθενών με προχωρημένο καρκίνο πνεύμονα [μελέτη]
Πώς θα αυξήσουμε την αντοχή μας