Eντονότερη παρουσία στα ψηφιακά μέσα καταλαμβάνει το τελευταίο διάστημα η διαφήμιση, γεγονός που αξιοποιείται αναλόγως και από τον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών  eMarketer, η παγκόσμια βιομηχανία φαρμάκου αναμένεται να δαπανήσει φέτος περισσότερα από 9,5 δισ.δολ. σε ψηφιακά μέσα. 

Ποσό που την κατατάσσει στην δεύτερη θέση με αύξηση 14%, πίσω από τους υπολογιστές και τα ηλεκτρονικά είδη, όπου η αύξηση των κονδυλίων  για την ψηφιακή τους διαφήμιση εκτιμάται στο 18%.

Για το 2021, οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις προβλέπεται να αυξηθούν κατά 18% φτάνοντας περίπου στα 11,3 δισ. δολάρια.

Η αύξηση του ψηφιακού μάρκετινγκ τη φετινή περίοδο από τις φαρμακοβιομηχανίες αποτελεί αναμφίβολα απόρροια της πανδημίας με τα περισσότερα μηνύματα να αφορούν τα τεστ και την ασφάλεια, καθώς και θέματα σχετικά με την  τηλεϊατρική, τα ιατρικά εφόδια και το άνοιγμα των ιατρικών γραφείων.

Πηγές: fiercepharma