Οι σκύλοι, ενώ τους γνωρίζουμε ως σαρκοφάγα ζώα, στην πραγματικότητα είναι παμφάγα. Δηλαδή, μπορούν να προσλάβουν όλες τις απαραίτητες βιταμίνες για να είναι υγιείς και μέσα από μία χορτοφαγική διατροφή - σε αντίθεση με τις γάτες, που χρειάζονται αυστηρά κάθε μέρα ζωική πρωτεΐνη. Αρκεί να προσέχουμε και εμείς και να τους δίνουμε ως έξτρα τα συστατικά που έχουν ανάγκη. Αυτές είναι πέντε συμβουλές για να έχετε έναν σκύλο vegan και υγιή.

Σειτάν και άλλες φυτικές πρωτεΐνες

Το σεϊτάν είναι ένα φυτικό "κρέας" που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του σκύλου σας σε πρωτεΐνη - που πρέπει να είναι περίπου το 50% του γεύματος. Οι φακές, τα φασόλια σόγιας αλλά και τα ρεβίθια είναι επίσης πολύ καλές επιλογές για πρωτεΐνη.

Β-καροτένιο και ένζυμα

Το β-καροτένιο μετασχηματίζεται σε βιταμίνη Α και είναι απαραίτητο συστατικό για την υγεία του σκύλου σας. Συνεπώς, τα καρότα και οι γλυκοπατάτες είναι αναγκαίο κομμάτι του γεύματός τους. Η κολοκύθα επίσης είναι πολύ καλή πηγή για β-καροτένιο, όπως και για διάφορες βιταμίνες και ένζυμα. Υπάρχουν και αρκετές επιλογές στην αγορά για συμπληρώματα ενζύμων για σκύλους.

Ταυρίνη

Η ταυρίνη είναι απαραίτητο να υπάρχει ως συμπλήρωμα στο φαγητό του σκύλου σας, καθώς δεν μπορεί να την συνθέσει μόνος του. Μιλήστε με τον κτηνίατρό σας για να σας πει πόση χρειάζεται να χρησιμοποιείτε σε κάθε γεύμα.

Λ-καρνιτίνη

Η λ-καρνιτίνη είναι ακόμα ένα αμινοξύ που τα σκυλιά δεν μπορούν να συνθέσουν μόνα τους, καθώς βρίσκεται μόνο σε ζωικές τροφές. Την βρίσκετε σε πολλές vegan τροφές για σκύλους, αλλά όπως πάντα ο κτηνίατρός σας είναι αυτός που θα σας πει πόση απαιτούν τα γεύματα του σκύλου σας.

Λιπαρά

Τα σκυλιά έχουν ανάγκη τα λιπαρά στη διατροφή για να διατηρείται υγιής και λαμπερή η γούνα τους. Οι καλύτερες επιλογές είναι το λάδι από λιναρόσπορο ή το ταχίνι. Φυσικά, και μια κουταλιά παρθένο ελαιόλαδο μπορεί να κάνει καλή δουλειά - δείτε τι προτιμά γευστικά ο σκύλος σας.