Το Βήμα του ΑσθενήΓενικές ΣυζητήσειςΠροσωπική Ιστορία

Εποικοδομητικά ραντεβού

Απάντηση στο θέμα
Εκτύπωση
Χρήστες αυτή τη στιγμή: 4270 επισκέπτες - 5 συνδεδεμένοι  
Θέματα που έχω συνεισφέρει ή ακολουθώ
Προβολή

ΚΙΚΙΚΑ
Μέλος

Δημοσίευση: 10 Απριλίου 2019
Τροποποίηση: 10 Απριλίου 2019

Περισυ διαγνωστηκα με Εhlers Danlos Syndrom,ημουν αδιαγνωστη,εχω ΕDS από τα τέσσερα μου σίγουρα όπου σε εκείνη την ηλικία μου εξαθρωνόταν τα δάχτυλα συχνά.Τωρα πια σκέφτομαι τρόπους όπου θα διευκολύνουν το έργο των γιατρών και πο παράλληλα και εμενα.Εως πρόσφατα αρνουμουν να χρησιμοποίησω οποιαδήποτε επιστημονική ορολογία ακόμη αρνουμουν να έχω επιστημονικά ερεθίσματα και θεωρούσα ότι απλά δεν είμαι γιατρός για να με ενδιαφέρει.Τωρα για το επόμενο μου ραντεβού με ορθοπεδικό σκέφτομαι να πάω με σημειώσεις και να αναφέρω τα ευρήματα του ιδιώτη ρευματολόγου και ακόμη και το εύρημα του οδοντιάτρου το γεγονός ότι παρουσιάζω καθυστέρηση στην επούλωση έκανα μία εξαγωγή δοντιού και έχω επανέλεγχο σε ένα μήνα για να δούμε πως πάει η επούλωση.Πηρα ημερολόγιο γράφω τα ραντεβού μου,ελπιζω σε μία συντηρητική θεραπεία με νάρθηκες.Ε χω κάποιους φόβους τους οποίους επεξεργάζομαι εάν θα πρέπει να τους επισημανω στον ορθοπεδικό ή στον ψυχίατρο.Ε ιμαι σαράντα χρονων

• Απάντηση

Απαντήσεις

Διαχειριστής
Διαχειριστής

#1 Δημοσίευση: 10 Απριλίου 2019
Τροποποίηση: 15 Απριλίου 2019

Καλημέρα σας και καλώς ήρθατε στην παρέα μας!

Όλα θα πρέπει να τα συζητάει ο ασθενής με τους θεράποντες ιατρούς του. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να αδιαφορεί για την κατάσταση της υγείας του.

• Απάντηση

ΚΙΚΙΚΑ
Μέλος

#2 Δημοσίευση: 10 Απριλίου 2019