Το πολύ αλάτι

Όσο περισσότερο αλάτι τρώτε, τόσο περισσότερο ασβέστιο αποβάλλει ο οργανισμός σας. Τρόφιμα όπως το ψωμί, τα τυριά, τα τσιπς και τα αλλαντικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι.

Δεν χρειάζεται να κόψετε το αλάτι εντελώς, αλλά καλό είναι να τρώτε λιγότερο από 2.300 χιλιοστόγραμμα νατρίου την ημέρα.

Τους ‘’μαραθώνιους’’ τηλεοπτικών σειρών

Είναι τέλειο να παρακολουθείτε με τις ώρες την αγαπημένη σας εκπομπή. Όπως είναι επίσης πάρα πολύ εύκολο να περάσετε ατελείωτες ώρες μπροστά σε μια οθόνη, από την βολή του καναπέ σας. Όταν η χαλάρωση, σας γίνεται συνήθεια, δεν κινείστε αρκετά και μειώνεται η πυκνότητα των οστών σας.

Είναι προτιμότερο για τον σκελετό σας, τα πόδια να σηκώνουν το βάρους του σώματός σας, το οποίο αναγκάζει τα οστά και τους μυς σας να αντιστέκονται στη βαρύτητα.

Την ποδηλασία

Όταν καβαλάτε το ποδήλατο, η καρδιά και οι πνεύμονες σας δυναμώνουν. Τα οστά σας; Όχι και τόσο. Επειδή δεν αποτελεί άσκηση με αντιστάσεις, η ποδηλασία δεν αυξάνει την οστική πυκνότητα, σε αντίθεση με τις βόλτες και την πεζοπορία.

Το να  περνάτε χρόνο στo ''κουκούλι'' σας

Καλό είναι να βγαίνετε περισσότερο. Ο οργανισμός παράγει βιταμίνη D στο φως του ήλιου. Μόλις 10-15 λεπτά, 4-5 φορές την εβδομάδα, είναι αρκετά. Αλλά μην το παρακάνετε. Η έκθεση στον ήλιο μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος.

Η ηλικία σας, το χρώμα του δέρματος, η εποχή του χρόνου και ο τόπος που ζείτε μπορεί να μη βοηθούν στην παραγωγή της βιταμίνης D. Όπως και το αντηλιακό.

Προσθέστε στη διατροφή σας τρόφιμά εμπλουτισμένα με βιταμίνη D, δημητριακά, χυμούς και γάλατα (συμπεριλαμβανομένου του αμυγδάλου, της σόγιας, του ρυζιού ή άλλων γαλακτοκομικών προϊόντων φυτικής προέλευσης, καθώς και των γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά). Και ρωτήστε το γιατρό σας εάν χρειάζεστε συμπλήρωμα βιταμίνης D.

Το αλκοόλ

Όταν βρίσκεστε έξω με φίλους, ένας ακόμα γύρος με σφηνάκια μπορεί να ακούγεται διασκεδαστικός. Αλλά για να διατηρήσετε την οστική πυκνότητα στα φυσιολογικά επίπεδα, θα πρέπει να περιορίσετε την ποσότητα αλκοόλ που πίνετε. Δεν συνιστάται περισσότερο από ένα ποτό την ημέρα για γυναίκες και δύο για άνδρες. Το αλκοόλ μπορεί να επηρεάσει το πώς ο οργανισμός σας απορροφά το ασβέστιο.

Τα αναψυκτικά

Τα πολλά αναψυκτικά τύπου κόλα μπορούν να βλάψουν τα οστά σας. Ενώ χρειάζονται περισσότερες έρευνες, μερικές μελέτες έχουν συνδέσει την οστική απώλεια τόσο με την καφεΐνη όσο και με τον φώσφορο σε αυτά τα ποτά. Παρομοίως, πολλές ποσότητες καφέ η τσαγιού μπορούν να «δεσμεύσουν» ποσότητες ασβεστίου.

Τη βρώμη με γάλα

Όταν τρώτε βρώμη μαζί με γάλα, ο οργανισμός απορροφά λιγότερο ασβέστιο.

Μην ανησυχείτε για τα υπόλοιπα τρόφιμα, όπως το ψωμί, που μπορεί να περιέχει πίτουρο σιταριού. Αλλά αν παίρνετε κάποιο συμπλήρωμα ασβεστίου, αφήστε να περάσουν τουλάχιστον 2 ώρες μεταξύ βρώμης και χαπιού.

Το τσιγάρο

Όταν καπνίζετε τακτικά, το σώμα σας δεν μπορεί να σχηματίσει καινούργιο υγιές οστικό ιστό με την ίδια ευκολία. Όσο περισσότερο καπνίζετε, τόσο χειρότερο γίνεται.

Οι καπνιστές χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να θεραπευτούν από ένα κάταγμα. Αλλά αν το κόψετε, μπορείτε να μειώσετε αυτούς τους κινδύνους και να βελτιώσετε την υγεία των οστών σας, αν και μπορεί να χρειαστούν αρκετά χρόνια.