Η καλή στάση δεν είναι κάτι που μπορείτε να πετύχετε σε 15 λεπτά. Είναι κάτι που χρειάζεται την προσοχή σας 24 ώρες το 24ωρο. Στην αρχή θα νιώθετε λίγο περίεργα που πρέπει να ισιώνετε τους ώμους σας και να στέκεστε ευθεία κάθε λίγο και λιγάκι. Μην ανησυχείτε σιγά-σιγά θα σας γίνει συνήθεια. Τα καλά νέα είναι ότι οι ασκήσεις ενδυνάμωσης και οι διατάσεις συμβάλλουν στη βελτίωση της στάσης του σώματος.

Πάρτε το τον τεστ ου καθρέφτη

Μπροστά από έναν καθρέφτη, δείτε αν οι ώμοι σας είναι «τετράγωνοι», μη στρογγυλοί ή αν καμπυλώνουν.  Μετά αν το στήθος σας είναι στη σωστή θέση. Το πηγούνι σας πρέπει να είναι ελαφρώς κρυμμένο και να μην προεξέχει προς τα εμπρός. Το κεφάλι σας είναι ακριβώς πάνω από τους ώμους σας, και όχι μπροστά από το στήθος σας. «Βάλτε μέσα» το στομάχι και τους γλουτούς σας και ξεκλειδώστε τα γόνατά σας. Σε αυτή τη στάση, θα πρέπει να κοιτάξετε και να αισθανθείτε καλά.

Βρείτε έναν τοίχο

Σταθείτε με την πλάτη σας στον τοίχο, με τις φτέρνες σας σε απόσταση περίπου 15 εκατοστών. Αφήστε το κεφάλι σας και τις ωμοπλάτες σας να αγγίξουν τον τοίχο. Πιάστε με το χέρι σας τη μέση σας. Αν υπάρχει κενό περισσότερο από δύο-τρία δάχτυλα, σφίξτε το στομάχι σας για να ισιώσετε την καμπύλη στην πλάτη σας. Εάν υπάρχει πολύ μικρός χώρος, φτιάξτε την πλάτη σας έτσι ώστε να χωράει το χέρι σας. Αυτή είναι η ιδανική στάση για σας.

Καθίστε στην καρέκλα σας

Βάλτε και τα δύο πόδια στο πάτωμα ή σε ένα στήριγμα για πόδια, κρατώντας τα γόνατά σας στο ίδιο ύψος με τους γοφούς σας. Μαζέψτε ελαφρά το πηγούνι σας, ώστε η κορυφή του κεφαλιού σας να δείχνει προς την οροφή. Ευθυγραμμίστε την πλάτη σας ώστε να ακουμπάει στο πίσω μέρος της καρέκλας. Αν χρειάζεστε περισσότερη υποστήριξη, βάλτε μια πετσέτα ή μαξιλάρι στη μέση σας.