Οι αρθρώσεις μας, ειδικά όσο μεγαλώνουμε, χρειάζονται περισσότερη φροντίδα. Η ευκινησία τους μειώνεται και με τον καιρό οι χόνδροι τους διαβρώνονται. Οι πρώτες εκδηλώσεις γίνονται αισθητές στα γόνατα και τα ισχία. Η πλάτη, τα χέρια και οι αγκώνες είναι επίσης σημεία ιδιαίτερα ευαίσθητα. Αυτό το φαινόμενο επηρεάζει κυρίως άτομα άνω των 65 ετών, αλλά σε εργαζόμενους με ιδιαίτερα απαιτητική σωματικά εργασία, και με πολλές επαναλαμβανόμενες κινήσεις, η μείωση της ευκινησίας των αρθρώσεων μπορεί να εμφανιστεί νωρίτερα.

Παράγοντες όπως η κληρονομικότητα, το υπερβολικό βάρος ή ένα προηγούμενο ατύχημα μπορεί επίσης να επιβαρύνουν την κατάσταση. Είναι στο χέρι μας να φροντίζουμε για την καλή υγεία των αρθρώσεών μας. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με έναν συνδυασμό καλής, υγιεινής διατροφής, αλλά και με μια καθημερινότητα που περιλαμβάνει άφθονη κίνηση και άσκηση. Αυτή η προσπάθεια μπορεί πάντα να ενισχυθεί από την κατάλληλη θεραπεία με την επιλογή ενός συμπληρώματος διατροφής.

Ας δούμε πιο αναλυτικά πέντε τρόπους που μπορούμε να φροντίζουμε τις αρθρώσεις μας.

Γυμναζόμαστε τακτικά

Πολλοί ασθενείς με αρθρίτιδα αποφεύγουν τη γυμναστική, επειδή φοβούνται ότι θα τους προκαλέσει επιπλέον πόνο. Το σώμα, όμως, είναι φτιαγμένο για να κινείται. Μάλιστα, η κίνηση ελαττώνει τον πόνο στις αρθρώσεις και δυναμώνει τους μυς που τις περιβάλλουν. Τέλος, η γυμναστική μας βοηθά να ρυθμίζουμε καλύτερα το βάρος μας, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τις συνθήκες ζωής μας. Μιλήστε με τον γιατρό σας για να είστε σίγουροι κατά πόσο μπορείτε να κάνετε ασκήσεις υψηλής έντασης, αλλά πρέπει να γνωρίζετε ότι και η γυμναστική χαμηλής έντασης, όπως η κολύμβηση, έχει εκπληκτικά οφέλη.

Καταναλώνουμε τροφές που καταπολεμούν τη φλεγμονή

Η αρθρίτιδα είναι φλεγμονώδης νόσος και αυτό σημαίνει πως πρέπει να λαμβάνουμε αντιφλεγμονώδη συστατικά από το φαγητό μας, για να διαχειριζόμαστε καλύτερα τα συμπτώματα. Πρέπει, επίσης, να αποφεύγουμε τις τροφές που προκαλούν άμεσα φλεγμονές, όπως τα τηγανιτά και τα φαγητά με πολλά κορεσμένα λιπαρά. Η Μεσογειακή Διατροφή, για παράδειγμα, θεωρείται πως είναι μία από τις καλύτερες δίαιτες για έναν ασθενή με αρθρίτιδα.

Αναζητάμε την κατάλληλη θεραπεία, ελαχιστοποιώντας τις ανεπιθύμητες ενέργειες

Προτού καταφύγουμε στα Μη Στεροειδή Αντιφλεγμονώδη Φάρμακα (ΜΣΑΦ) ή για όσο τα λαμβάνουμε, αναζητάμε εναλλακτικές λύσεις για να ελαχιστοποιήσουμε τις ανεπιθύμητες ενέργειες, μεγιστοποιώντας παράλληλα την αποτελεσματικότητα – που δεν είναι άλλη από την ανακούφιση από τον πόνο και τη μείωση της φλεγμονής των αρθρώσεων.

Το Flexofytol της Leriva αποτελεί μία τέτοια λύση, αφού πρόκειται για ένα φυτικό συμπλήρωμα διατροφής με βάση τον κουρκουμά, ένα μπαχαρικό που έχει τόσα οφέλη για τον οργανισμό μας. Η κουρκουμίνη, το κύριο δραστικό συστατικό του κουρκουμά, είναι ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες, το οποίο μειώνει σημαντικά τη φλεγμονή, αλλά και την απώλεια του χόνδρου. Το πλεονέκτημα της τεχνολογίας του Flexofytol έναντι της κατανάλωσης κουρκουμά στα πλαίσια μίας υγιεινής διατροφής βασίζεται στο ότι για να επιτύχουμε τέτοια συγκέντρωση κουρκουμίνης στο αίμα που να έχει δράση στον πόνο των αρθρώσεων,θα έπρεπε να χρησιμοποιούμε τεράστιες ποσότητες σκόνης κουρκουμά καθημερινά στο μαγείρεμα.

Σε αντίθεση με τις άλλες θεραπείες που χρησιμοποιούνται συχνά για τον πόνο στις αρθρώσεις, το Flexofytol μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς ανεπιθύμητες ενέργειες.

 

Διατηρούμε το ιδανικό μας βάρος

Τα περιττά κιλά ασκούν πίεση στις αρθρώσεις μας και επιδεινώνουν τα συμπτώματα. Για κάθε μισό κιλό που χάνουμε, η πίεση που ασκείται στα γόνατά μας με κάθε βήμα μπορεί να μειωθεί μέχρι και στο τετραπλάσιο.

Κόβουμε το κάπνισμα

Το κάπνισμα επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις αρθρώσεις και τα οστά μας. Συγκεκριμένα, αυξάνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης και καταγμάτων, ενώ επίσης οι καπνιστές αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Κόψτε σήμερα το κάπνισμα και πολύ σύντομα θα δείτε τεράστια βελτίωση στην υγεία σας.