Τρώτε αργά

Αυτό δίνει στον εγκέφαλό σας την ευκαιρία να λάβει το σήμα ότι είστε χορτασμένοι, οπότε είναι λιγότερο πιθανό να τρώτε υπερβολικά όποτε τρώτε αργά. .

Κοινωνικοποιηθείτε

Δεν έχει σημασία πόσα άτομα γνωρίζετε ή πόσο συχνά τα βλέπετε. Αυτό που έχει σημασία είναι η σχέση σας να είναι αληθινή και ειλικρινής. Τέτοιες σχέσεις μπορούν να σας κάνουν πιο ευτυχισμένους, πιο παραγωγικούς και πιο υγιείς. Καλέστε λοιπόν έναν φίλο σας και πηγαίνετε για δείπνο ή γίνετε μέλος μιας λέσχης βιβλίου.

Αφήστε τον χυμό, φάτε τα φρούτα

Αν σας αρέσει ο χυμός πορτοκάλι, καλύτερα να φάτε ένα πορτοκάλι. Ακόμα και ο 100% φυσικός χυμός χάνει πολλά από τα οφέλη του και τελικά μένετε με τη ζάχαρη. Εν αντιθέσει με τα πραγματικά φρούτα τα οποία είναι καλές πηγές βιταμίνης C, καλίου, φυτικών ινών και φολικού οξέος.

Πάρτε ρεπό

Βρείτε στιγμές που μπορείτε να επικοινωνήσετε με την οικογένεια και τους φίλους σας, κάτι που είναι καλό για την ψυχική και σωματική σας υγεία. Τα άτομα που κάνουν περισσότερες διακοπές ζουν περισσότερο και είναι λιγότερο πιθανό να νοσήσουν από καρδιακές παθήσεις και άλλα προβλήματα υγείας.

Παρακολουθήστε το λίπος

Τα τρανς λιπαρά έχουν συνδεθεί με καρδιακές παθήσεις. Ωστόσο τα λιπαρά από γαλακτοκομικά, ολόκληρα αυγά, ψάρια, αβοκάντο ή ξηρούς καρπούς – μπορούν να σας παρέχουν πολλά οφέλη ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής. Και τα γαλακτοκομικά προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά μπορούν ακόμη και να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος αποτελεσματικότερα από τα προϊόντα με τα χαμηλά λιπαρά. Αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή το λίπος ικανοποιεί την πείνα σας καλύτερα από άλλες πηγές θερμίδων.

Πιείτε ένα ποτό

Ναι, μιλάμε για αλκοόλ, αλλά κυριολεκτικά εννούμε "ένα ποτό": Το πολύ-πολύ δύο. Το λίγο αλκοόλ μπορεί να είναι καλό για την υγεία της καρδιάς σας, το επίπεδο άγχους σας, ακόμη και τη σεξουαλική σας ζωή.

Διαχειριστείτε το άγχος σας

Όλοι έχουμε άγχος στη ζωή μας. Κάνει τους μυς σας να σφίγγονται και την καρδιά μας να χτυπάει δυνατά. Εάν αυτό συμβαίνει πολύ και συχνά και δεν το χειρίζεστε σωστά, μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως υψηλή αρτηριακή πίεση, έλκη και καρδιακές παθήσεις. Αφιερώστε χρόνο σε αναπνοές, σκεφτείτε κάτι που σας ηρεμεί και προσπαθήστε να αποδεχτείτε ό, τι δεν μπορείτε να αλλάξετε -την κίνηση στους δρόμους για παράδειγμα.

Μειώστε τη ζάχαρη

Οι περισσότεροι από εμάς τρώμε περισσότερη ζάχαρη από όση χρειαζόμαστε. Δεν είναι μόνο οι προστιθέμενες θερμίδες και η έλλειψη θρεπτικής αξίας: Μπορεί επίσης να κάνει το σάκχαρο στο αίμα σας να αυξηθεί και μετά να πέσει απότομα. Αυτή η εναλλαγή θα σας αφήνει κουρασμένους, πεινασμένους και ευερέθιστους.

Να είστε δραστήριοι

Η άσκηση είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να βελτιώσετε την υγεία σας, την ψυχική σας ευεξία, ακόμα και τη λίμπιντο σας. Δεν χρειάζεται να γίνετε μαραθωνοδρόμος - απλώς αυξήστε τον καρδιακό σας ρυθμό για περίπου 30 λεπτά 4-5 φορές την εβδομάδα. Η κηπουρική λειτουργεί, όπως και μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο. Εάν δεν μπορείτε να μείνετε πιστοί, προσπαθήστε να κάνετε γυμναστική με παρέα: Συμμετάσχετε σε ένα τοπικό αθλητικό πρωτάθλημα ή προγραμματίστε τακτικές διαδρομές με έναν φίλο.

Φάτε λαχανικά

Kale, σπανάκι, μαρούλι Romaine, ρόκα, μπρόκολο - φροντίστε να έχετε πολλά από αυτά τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά στο ψυγείο σας, αλλά και να τα τρώτε κιόλας. Είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά, χαμηλά σε θερμίδες και έχουν πολλές ίνες.

Σεξ

Συνδέεται με την υγεία της καρδιάς, την υγεία του εγκεφάλου, τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, και έχει και ισχυρή σχέση ακόμη και με την ευτυχία. Απλά παίρνετε τα απαραίτητα μέτρα. Χρησιμοποιείτε προφυλακτικά για να προστατέψετε τον εαυτό σας και τον σύντροφό σας από ασθένειες και ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη.

Βγείτε έξω

Το φως του ήλιου βοηθά να ρυθμίσετε βιολογικό σας ρολόι. Βοηθά επίσης στην πρόσληψη περισσότερης βιταμίνης D -στην Ελλάδα είναι μεγάλο το ποσοστό των ανθρώπων που έχουν έλλειψη. Είναι σημαντική για τη λειτουργία των κυττάρων, την ψυχική υγεία και την υγεία της καρδιάς. Αλλά μην παραμένετε στον ήλιο πολύ και φοράτε πάντα αντηλιακό, γυαλιά ηλίου και καπέλο.