Ξεκινήστε με τα ισχία σας

Χαλαρώστε τους γοφούς σας με αυτήν τη γρήγορη άσκηση: Ξαπλώστε ανάσκελα και στρίψτε τα πόδια σας έως ότου τα γόνατά σας αντικριστούν. Στη συνέχεια, γυρίστε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε πέντε φορές.

"Ξυπνήστε" το άνω μέρος του σώματός σας. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα χέρια σας στα πλάγια. Σηκώστε το ένα χέρι μέχρι τα δάχτυλά σας να δείχνουν προς την οροφή. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και σηκώστε το άλλο σας χέρι. Επαναλάβετε πέντε φορές.

Ακούστε μουσική

Βάλτε τα αγαπημένα σας κομμάτια. Άτομα με αρθρίτιδα και άλλους τύπους πόνου μακράς διαρκείας λένε ότι πονάνε λιγότερο όταν ακούν μουσική για μία ώρα την ημέρα. Οι γιατροί πιστεύουν ότι η μουσική μπορεί να βοηθά τον εγκέφαλο να απελευθερώσει φυσικά παυσίπονα. Ο τύπος της μουσικής δεν έχει σημασία.

Δυναμώστε

Η προπόνηση ενδυνάμωσης βοηθά τους μυς σας να υποστηρίζουν τις αρθρώσεις σας. Μπορεί να περιλαμβάνει ανύψωση βαρών ή χρήση του δικού σας σωματικού βάρους. Η πρωινή προπόνηση σας βοηθά να καίτε περισσότερο λίπος μέσα στην ημέρα. Εάν δεν έχετε σηκώσει ποτέ βάρη, συμβουλευτείτε πρώτα το γιατρό σας. Είναι επίσης καλή ιδέα να μιλήσετε με έναν personal trainer ή φυσιοθεραπευτή για το πώς να κάνετε κάθε κίνηση.

Κάνετε διατάσεις στο ντους

Κάντε ένα ζεστό ντους κάθε πρωί. Για να μειώσετε ακόμη περισσότερο την ακαμψία, κάντε μερικές διατάσεις ενώ το νερό ζεσταίνει τους μυς και τις αρθρώσεις σας. Σηκώστε τους ώμους σας, στρίψτε τον λαιμό σας και περιστρέψτε τους καρπούς σας. Εάν είναι δύσκολο να ισορροπήσετε, χρησιμοποιήστε μια καρέκλα ντους.

Ζεστάνετε τα ρούχα σας

Μην αφήνετε τις αρθρώσεις σας να κρυώνουν όταν βγαίνετε από το ντους. Αφήστε τα ρούχα σας στο καλοριφέρ ή τον ήλιο (ή στο στεγνωτήριο αν έχετε) ενώ κάνετε μπάνιο, ώστε να είναι ζεστά και μαλακά όταν ντυθείτε.

Ενισχύστε την ισορροπία σας με το Tai Chi

Αυτή η παραδοσιακή κινεζική πολεμική τέχνη είναι ιδανική για το μυαλό και το σώμα σας. Είναι μια ήπια μορφή άσκησης που ανακουφίζει από τον πόνο της αρθρίτιδας και βελτιώνει την ισορροπία, σύμφωνα με έρευνες. Το Τάι Τσι τις πρωινές ώρες μπορεί να βοηθά και στη συγκέντρωση.

Περπατήστε με σκοπό

Ο πρωινός περίπατος είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε αν πάσχετε από αρθρίτιδα σας. Το περπάτημα "φροντίζει" τις αρθρώσεις και ενισχύει τους μυς γύρω τους. Προσπαθήστε να βρίσκετε κάθε φορά έναν λόγο για να περπατάτε: πηγαίνετε βόλτα τον σκύλο σας ή πηγαίνετε με τα πόδια στο σούπερμαρκετ.

Αποφύγετε τον πόνο

Μερικές αλλαγές μπορούν να κάνουν την οδήγηση πιο άνετη. Φορέστε αθλητικά γάντια άρσης βαρών αν έχετε πρόβλημα να πιάσετε το τιμόνι. Εγκαταστήστε μια πλακέτα η οποία θα σας διευκολύνει να μπαίνετε και να βγαίνετε από το αυτοκίνητο. Αντικαταστήστε τα κλειδιά με τηλεχειριστήριο. Αυτές οι μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να την καθημερινότητά σας πιο ευχάριστη.