Περίθαλψη & Ασφάλιση

Ποιοι παράγοντες θα κρίνουν την επιτυχία των ΜΗΣΥΦΑ στα σούπερ μάρκετ

Το εγχείρημα δεν θα είναι καθόλου εύκολο –λόγω της γενικότερης κατάστασης- ενώ υπάρχει και μεγάλο ρίσκο ρήξης πολύχρονων σχέσεων με το παραδοσιακό κανάλι.

Παρασκευή, 01 Ιουλίου 2016, 14:48

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Επιχειρηματικό Ρεπορτάζ Υγείας

Πέντε παράγοντες θα κρίνουν το ποσοστό διείσδυσης που θα πετύχουν οι φαρμακοβιομηχανίες με τα σκευάσματά τους στο οργανωμένο λιανεμπόριο, ισχυρίζονται παράγοντες της αγοράς, τονίζοντας ότι το εγχείρημα δεν θα είναι καθόλου εύκολο –λόγω της γενικότερης κατάστασης- ενώ υπάρχει και μεγάλο ρίσκο ρήξης πολύχρονων σχέσεων με το παραδοσιακό κανάλι, εν προκειμένω το φαρμακείο.

Πάντως, αν λάβουμε υπόψη ότι το ποσοστό των πωλήσεων που κάνουν οι φαρμακοβιομηχανίες με τα μη συνταγογραφούμενα σκευάσματα στα σούπερ μάρκετ της Ευρώπης κυμαίνεται από 7% έως και 15% -η Αγγλία έχει το μεγαλύτερο ποσοστό- και μάλιστα μετά από μία σχεδόν δεκαετία παρουσίας σε αυτά, τότε εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα της Ελλάδος αλλά και την φιλοσοφία του Έλληνα, το εγχείρημα είναι δύσκολο! Επίσης, θα πρέπει να επισημανθεί ότι είναι ζήτημα της κάθε εταιρείας να αποφασίσει αν τελικά θα διοχετεύσει τα σκευάσματά της σε αυτό το κανάλι. Παράμετρος που επίσης θα παίξει το ρόλο της στην τελική σούμα!

Ποιοι είναι όμως αυτοί οι παράγοντες που σύμφωνα με εκτιμήσεις θα κρίνουν το αποτέλεσμα του εγχειρήματος;

 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων