Περίθαλψη & Ασφάλιση

Το φαρμακευτικό μάρκετινγκ περνά σε απεικονίσεις ιατρικών πράξεων

Το μάρκετινγκ που στηρίζεται σε βίντεο μπορούν ουσιαστικά να βοηθήσουν τις φαρμακευτικές εταιρείες να στείλουν τα μηνύματά τους στους γιατρούς χωρίς να χρειαστεί να κλείσουν μαζί τους ραντεβού.

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017, 14:04

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Επιχειρηματικό Ρεπορτάζ Υγείας

Η σημερινή αγορά για τις φαρμακευτικές εταιρείες είναι εξαιρετικά δυναμική και ανταγωνιστική. Λαμβάνοντας υπόψη τις δαπάνες σε δισεκατομμύρια για την κυκλοφορία ενός φαρμάκου στην αγορά και δεδομένου ότι μόνο 2 στα 10 φάρμακα είναι σε θέση να παράγουν έσοδα που υπερβαίνουν το μέσο κόστος Ε & Α, είναι επιτακτική ανάγκη τα μηνύματα μάρκετινγκ που δημιουργούνται να γίνουν πιο αποδοτικά. Αυτά αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα σχετικά με το φαρμακευτικό marketing.

Μέχρι στιγμής, προκειμένου οι αντιπρόσωποι των εταιρειών  να στηρίξουν ένα σκεύασμα έρχονται σε απευθείας επαφή με τον ιατρικό κόσμο και συμμετέχουν σε ιατρικά συνέδρια. Όμως οι διαδικασίες αυτές είναι  και χρονοβόρες και δαπανηρές, ενώ καθίστανται δύσκολες λόγω των προτιμήσεων των ιατρών και των κανονισμών που ισχύουν στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.  

Στο πλαίσιο αυτό, το μάρκετινγκ που στηρίζεται σε βίντεο μπορούν ουσιαστικά να βοηθήσουν τις φαρμακευτικές εταιρείες να στείλουν τα μηνύματά τους στους γιατρούς χωρίς να χρειαστεί να κλείσουν μαζί τους ραντεβού.

Ξένα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι τρισδιάστατα βίντεο με  σχέδια επιτρέπουν απεικονίσεις πράξεων που δεν μπορούμε να δούμε στην πραγματική ζωή. Η άντληση αίματος από την καρδιά για να δείξει πώς χρησιμοποιείται ένα φάρμακο ή η αλληλεπίδραση κυττάρων   ή η εξήγηση μιας σωματικής διαδικασίας μέσω κινούμενων εικόνων (που συνοδεύεται από μια φωνή, ίσως) μπορεί να κάνει τα πράγματα πολύ πιο σαφή.  

Συνοπτικά,   μπορούν να δείξουν στους γιατρούς ακριβώς με ποιο τρόπο η συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή λειτουργεί για μια συγκεκριμένη ασθένεια ή ως μέρος της θεραπείας.  

Τα βίντεο επίσης δίνουν στους επαγγελματίες της ιατρικής την ελευθερία να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο όταν ταιριάζουν στην ειδικότητά τους.  

Παρόλο που πολλοί γιατροί δεν επισκέπτονται το Facebook και το Instagram για να βρουν φαρμακευτικές πληροφορίες, υπάρχουν κάποιες τοποθεσίες / εφαρμογές που απευθύνονται ειδικά σε ιατρούς που κερδίζουν δημοτικότητα στην κοινότητα της υγειονομικής περίθαλψης.  Οι φαρμακευτικές εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις κοινωνικές πλατφόρμες για να συμμετάσχουν και να εκπαιδεύσουν τους γιατρούς για τα προϊόντα τους και, με τη σειρά τους, να ενισχύσουν τις φαρμακευτικές τους πωλήσεις.  

 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων