Περίθαλψη & Ασφάλιση

Καταγγελία για καθυστερήσεις στο ηλεκτρονικό ραντεβού των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ

"Παρ΄ όλο που το έργο έχει υλοποιηθεί, έχει παραληφθεί από τις υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ, η εταιρεία έχει αποζημιωθεί, όμως δεν λειτουργεί", τονίζει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας νεφροπαθών.

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2020, 15:42

Την καθυστέρηση λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικών ραντεβού στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, καταγγέλλει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Νεφροπαθών (ΠΟΝ).

Σε ανοικτή επιστολή του προς τον πρωθυπουργό, η οποία παρατίθεται πιο κάτω, ο Γρηγόρης Λεοντόπουλος τονίζει πως - εξαιτίας της καθυστέρησης - οι ασθενείς περιμένουν να παραλάβουν τα φάρμακά τους στις ουρές των φαρμακείων του Οργανισμού, εν μέσω πανδημίας και καύσωνα.

Ο κ. Λεοντόπουλος, που είναι και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΕΟΠΥΥ, πως ο διαγωνισμός για το "Σύστημα κεντρικής διαχείρισης λειτουργίας Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών προς Ασφαλισμένους και Φαρμακείων ΕΟΠΥΥ", ολοκληρώθηκε στις αρχές του 2019.

"Δυστυχώς, όμως, σήμερα παρ΄ όλο που το έργο έχει υλοποιηθεί, έχει παραληφθεί από τις υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ, η εταιρεία έχει αποζημιωθεί, όμως δεν λειτουργεί, με αποτέλεσμα τις συχνές και απαράδεκτες εικόνες που παρακολουθούμε στα ΜΜΕ", επισημαίνει.

Επικαλούμενος την ιδιότητα του χρονίως πάσχοντα και του μέλους του συμβουλίου του Οργανισμού, τονίζει πως δεν έχει καταλάβει που οφείλεται η αδυναμία λειτουργίας του έργου, το οποίο θα ωφελήσει τους ασθενεις και θα βάλει τέλος στην ταλαιπωρία τους.

"Απευθύνομαι σε εσάς γιατί είναι γνωστή η ευαισθησία σας για την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων των πολιτών και ιδιαίτερα την μεγάλη ευαισθησία που έχετε δείξει για τις ευάλωτες ομάδες των πολιτών", αναφέρει.

Προγραμματισμός

Με τον τηλεφωνικό προγραμματισμό ραντεβού παραλαβής από φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, οι ασφαλισμένοι θα έχουν τη δυνατότητα προγραμματισμού της ημερομηνίας και ώρας εκτέλεσης της συνταγής μέσω τηλεφωνικής κλήσης στο ειδικά διαμορφωμένο κέντρο κλήσεων του ΕΟΠΥΥ (call center).


Χρησιμοποιώντας τον μοναδικό αριθμό συνταγής, θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τη διαθεσιμότητα των φαρμάκων, αλλά και να προγραμματίσουν το ραντεβού τους στο φαρμακείο και στην ώρα που τους εξυπηρετεί.


Ο ασφαλισμένος ή εκπρόσωπός τους θα μπορεί, κατόπιν, να μεταβεί σε Φαρμακείο ΕΟΠΥΥ, τη συμφωνημένη ημέρα και ώρα για την εκτέλεση της συνταγής του.


Κατά την προσέλευσή του στο Φαρμακείο, ο χρήστης δύναται να ενημερωθεί για την κατάσταση της σειράς του (queue) αλλά και τον αναμενόμενο χρόνο αναμονής μέχρι την εκτέλεση της συνταγής του από ειδική οθόνη που θα βρίσκεται εγκατεστημένο στο χώρο του Φαρμακείου.

Επιπλέον Πληροφορίες


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων