Περίθαλψη & Ασφάλιση

Πραγματοποιήθηκε η 8η Επαγγελματική Διημερίδα του Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης

Η έναρξη εργασιών της διημερίδας έγινεαπό τον πρόεδρο του Δ.Σ. του Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, κ. Λάζαρο Φαρσάκη.

Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2021, 16:45

O Όμιλος Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης διοργάνωσε, διαδικτυακά, την 8η Επαγγελματική Διημερίδα με θέμα «Φαρμακείο και πανδημία: προκλήσεις, ευκαιρίες, ψηφιακές λύσεις», η οποία τελούσε υπό την αιγίδα του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.

Τη διημερίδα παρακολούθησαν 1.430 μοναδικοί επισκέπτες και συμμετείχαν σε αυτή ως χορηγοί 18 εταιρείες.

Η έναρξη εργασιών της διημερίδας έγινεα πό τον πρόεδρο του Δ.Σ. του Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, κ. Λάζαρο Φαρσάκη.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε για τους φαρμακοποιούς, η παρουσίαση των στόχων του Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης την επόμενη 3ετία από τον πρόεδρο του Δ.Σ. κ. Λάζαρο Φαρσάκη, και τον γενικό γραμματέα του Δ.Σ. κ. Σπύρο Νικολαΐδη, η οποία έγινε σε ζωντανή μετάδοση (live streaming) από τη Σ.ΕΛ.ΦΑΡ, την πιο σύγχρονη φαρμακαποθήκη της Ελλάδας, ενώ ακολούθησε και εικονική ξενάγηση σε όλους τους χώρους της φαρμακαποθήκης.

Το πλούσιο πρόγραμμα περιλάμβανετα παρακάτω θέματα:

«Η ώρα της φορολογικής δήλωσης: βασικά σημεία, τι προσέχουμε»

Στα σημεία που πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή οι φαρμακοποιοί κατά τη συμπλήρωση της φορολογικής τους δήλωσης αναφέρθηκε ο κ.Νικόλαος Παπαγιάννης, οικονομολόγος, συγγραφέας φορολογικών βιβλίων και άρθρων, διευθυντής σύνταξης - επιστημονικός υπεύθυνος του περιοδικού Epsilon 7.

Ο κ. Παπαγιάννης αναφέρθηκε στον τρόπο συμπλήρωσης των εντύπων φορολογικής δήλωσης και τις «παγίδες» τους, απαντώντας στα ερωτήματα των φαρμακοποιών που παρακολουθήσαν την ομιλία του.

«H αγορά του Φαρμακείου από την οπτική της διαφήμισης»

«Η Tempo OMD Hellas έχει διαπιστώσει τη διαχρονική αξία των Φαρμακοποιών και των Φαρμακείων ως βασικό σημείο ενημέρωσης και αγοράς για προϊόντα και υπηρεσίες. Για το λόγο αυτό επενδύουμε σε εξειδικευμένη έρευνα διαχρονικά, για να μελετήσουμε τις τάσεις στο φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η γνώση αυτή παράλληλα με την επίδραση της πανδημίας, παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ως προς την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, τις στρατηγικές των εταιριών που δραστηριοποιούνται εμπορικά στο χώρο του Φαρμακείου, καθώς επίσης και της διαφημιστικής δραστηριότητας κατηγοριών προϊόντων με σημαντική παρουσία στο συγκεκριμένο δίκτυο πωλήσεων».

Τα παραπάνω επισήμαναν κατά τη διάρκεια της ομιλίας τους ο κ.Ηλίας Ταραμπουλούς, Client Business & Accountability Director Tempo, και η κ. Βασιλική Χαβατζοπούλου, Marketing Intelligence ManagerTempo

«Σύνδρομο Ευερέθιστου Εντέρου. Νέα πρόταση αντιμετώπισης των συμπτωμάτων με φυσικό μηχανισμό δράσης»

«Το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου είναι αρκετά συχνό και ταλαιπωρεί περίπου 1 στους 10 Έλληνες. Πρόκειται για μία χρόνια, υποτροπιάζουσα διαταραχή που, ενώ δεν είναι απειλητική για τη ζωή των ασθενών, επηρεάζει σημαντικά την ποιότητα της ζωής και την καθημερινότητά τους. Η κύρια συμπτωματολογία περιλαμβάνει το κοιλιακό άλγος και τις διαταραχές των κενώσεων (διάρροια ή δυσκοιλιότητα). Για τη διάγνωση εφαρμόζονται κλινικά κριτήρια (Rome IV), ενώ θεραπευτικά έχουν προταθεί δίαιτες, φάρμακα και ψυχοθεραπευτικές παρεμβάσεις» επισήμανε ο κ. Αθανάσιος Λουτριώτης, Medical Advisor ELPEN.

Και συνέχισε «Με την ανάπτυξη των ιατροτεχνολογικών προϊόντων, τα τελευταία χρόνια, άρχισαν να αναπτύσσονται και εναλλακτικές θεραπείες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των  συμπτωμάτων χωρίς την εμπλοκή φαρμακευτικών ή μεταβολικών διεργασιών.

«Η ευεργετική δράση του ενεργού οξυγόνου στη στοματική κοιλότητα»

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Δημήτριος Β. Κήττας, DDS, MSc – Στοματολόγος, ανέφερε πως«Το ενεργό οξυγόνο είναι ένας γενικός όρος που περιγράφει τις χημικές ενώσεις πουέχουν προκύψει από τη μεταβολή των μορίων του ατμοσφαιρικού οξυγόνου σεπροϊόντα με πιο δραστικά χαρακτηριστικά επί των ιστών.

Σε γενικές γραμμές, το ενεργό οξυγόνο χωρίζεται σε τέσσερις τύπους: ρίζα ανιόντοςυπεροξειδίου (υπεροξείδιο), ρίζα υδροξυλίου (ρίζα ΟΗ), υπεροξείδιο υδρογόνου καιαπλό (μοριακό) οξυγόνο.

Το οξυγόνο «εν τω γεννάσθαι» που απελευθερώνεται, παρέχει μια μη εκλεκτικήμικροβιοκτόνο και μυκητοκτόνο δράση, ενώ διαθέτει αιμοστατική και ήπιαλευκαντική δράση επί των δοντιών.

Το μοριακό οξυγόνο απομακρύνει αποτελεσματικά τα υπολείμματα τροφών προσφέροντας παράλληλα ισχυρή αντιμικροβιακή δράση έναντι των παθογόνωνμικροοργανισμών της στοματικής κοιλότητας. Επιπλέον, συμβάλλει στηνανακούφιση του πόνου και στην αποκατάσταση στοματικών ελκών, προάγοντας τηννεαροποίηση και τη φυσική αναγέννησή των υγιών ιστών.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην αντιική δράση του υπεροξειδίου του υδρογόνου καιειδικά έναντι του SARS-CoV-2. Οι πιο πρόσφατες μελέτες αναφέρουν μείωση ιικού φορτίου έναντι του νέου κορωνοϊού σε συγκεντρώσεις 0,5-3% για στοματικέςπλύσεις διάρκειας 1 λεπτού».

«Οικονομικός προγραμματισμός φαρμακείου: προβλέψεις, αγορές, δαπάνες»

Τα βήματα του οικονομικού προγραμματισμού φαρμακείου ανέλυσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του ο κ. Γιάννης Κούνουπας, φαρμακοποιός, γενικός διευθυντής K.Provoli, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον:

Παίρνοντας τον λόγο η κ. Εύη Κορωνίδου, φαρμακοποιός, μέλος του ΦΣΘ, ανέφερε πως η πανδημία είναι μια έκτακτη συνθήκη για τα φαρμακεία και ανέλυσε το πώς θα μπορούσε αυτή η συνθήκη της πανδημίας να αποβεί κερδοφόρα για το ελληνικό φαρμακείο:

«Αλλαγή συμπεριφοράς καταναλωτή στην περίοδο της κρίσης και πώς διαμορφώνεται το νέο αγοραστικό ταξίδι»

«Βρισκόμαστε σε μία περίοδο πρωτόγνωρη και απαιτητική. Μια περίοδο που οι λειτουργίες κάθε επιχείρησης έχουν αλλάξει και έχουν προσαρμοστεί σε μία νέα πραγματικότητα. Παράλληλα, καλούμαστε να συνεχίσουμε τις καθημερινές μας λειτουργίες και ταυτόχρονα να ακούμε - προβλέπουμε τις ανάγκες των καταναλωτών μας, ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε σε αυτές. Και είναι γεγονός αλλάζουν και αλλάζουν γρήγορα…» τόνισε ο κ. Στάθης Γραμμένος, L' OREAL ACD Category Management

Μέσα από την παρουσίασή τουαποκρυπτογραφήθηκαν οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στη συμπεριφορά του καταναλωτή και το πώς διαμορφώθηκε το νέο αγοραστικό ταξίδι για το φαρμακείο. Πιο συγκεκριμένα:

Και την ίδια στιγμή…

Ακόμη, ο κύριος Γραμμένος παρουσίασε «6 + 1 αγοραστικές τάσεις που θα βοηθήσουν στην καλύτερη επικοινωνία με τους καταναλωτές και στην ανάπτυξη συγκριτικού πλεονεκτήματος για το φαρμακείο, σε αυτή την απαιτητική εποχή!».

«eCommerce δεν σημαίνει μόνο e-shop: σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας στα φαρμακεία»

Τα παραπάνω πολύ ενδιαφέρον θέμα ανέπτυξε κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του ο Ιωάννης Κοντός, MSc, MBA, PhDc. INFOWAY, Digital Creative Agency γενικό διευθυντή Web Architect.

Ο κ. Κοντός ανέλυσε τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας που έχει στην υπηρεσία του κάθε φαρμακοποιός, παρουσιάζοντας και ένα εικονικό παράδειγμα εφαρμογής τους.

«Επιστημονικά αποδεκτές λύσεις στην αντιμετώπιση του SARS-COV2 (COVID-19) για τους πελάτες του φαρμακείου μας. Γαληνικά φάρμακα και εμπορικά σκευάσματα προστασίας του οργανισμού και ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος»

«Το ανοσοποιητικό μας σύστημα διαδραματίζει εξαιρετικά σπουδαίο ρόλο στην προστασία του οργανισμού μας έναντι του SARS-COV2 (COVID-19). H ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, λοιπόν, αποτελεί πρωταρχικής σημασίας ιδιαίτερα στην περίοδο της έξαρσης της πανδημίας που διανύουμε, δήλωσε η φαρμακοποιός Άννα Βρατσίστα, η οποία και περιέγραψε στην παρουσίασή της επιστημονικά αποδεκτές λύσεις τόσο για την πρόληψη, όσο και την πρόσθετη αντιμετώπιση του SARS-COV2 μέσω χορήγησης γαληνικών συνταγών και εμπορικών σκευασμάτων.

«DigitalRevolution» SocialMediaMarketing – EmailMarketing – eOrderoffers

Ο κ. Σπύρος Νικολαΐδης, γενικός γραμματέας Δ.Σ. Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, επισήμανε κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του ότι «Η ψηφιακή επανάσταση έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε στο φαρμακείο.

Νέα εποχή και νέα δεδομένα προκύπτουν και πρέπει να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες.Μας δίνεται πλέον η δυνατότητα μέσα από απλά εργαλεία να επικοινωνήσουμε καθώς και να ενημερωθούμε για προϊόντα, προσφορές και υπηρεσίες.  

Landing pages, push notification, newsletter και remarketing είναι λέξεις που ακούμε καθημερινά και βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του αγώνα της ενημέρωσης. Πιο σημαντική από ποτέ, χρήζει λοιπόν η εξοικείωσή μας με αυτά τα νέα εργαλεία.

Βρισκόμαστε άλλωστε μόνιμα συνδεδεμένοι και σε αλληλεπίδραση στο διαδίκτυο μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών, έξυπνών τηλέφωνων και tablets.Τ ο μέλλον είναι τώρα»!

Στόχος μας ο φαρμακοποιός εκτός από επιστήμονας να δηλώσει παρών στις νέες ψηφιακές προκλήσεις και ευκαιρίες».

 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων