Προϊόντα & Υπηρεσίες

GSK: "Πόσες κρυάδες αντέχεις" με τη Sensodyne

Η Sensodyne διοργανώνει ένα “δροσιστικό παιχνίδι” στη σελίδα της στο facebook. Οι συμμετέχοντες διεκδικούν 10 παγωτομηχανές και 50 πακέτα προϊόντων Sensodyne για ολοκληρωμένη στοματική φροντίδα.

Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015, 20:21

Ένα “δροσιστικό παιχνίδι” στη σελίδα της στο facebook διοργανώνει η Sensodyne. 

Το παιχνίδι “Πόσες κρυάδες αντέχεις;” ζητά από τους fans να “ανεβάσουν” το πιο κρύο αστείο που έχουν ακούσει ποτέ, να συγκεντρώσουν τα περισσότερα likes και να διεκδικήσουν 10 παγωτομηχανές και 50 πακέτα προϊόντων Sensodyne για ολοκληρωμένη στοματική φροντίδα.

Η Sensodyne εντάσσεται στον τομέα των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων και καταναλωτικών προϊόντων της GlaxoSmithKline (GSK), μία από τις ηγετικές ερευνητικές φαρμακευτικές εταιρίες.

Ο τομέας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τα προϊόντα Panadol, Sensodyne, Corega, Breathe Right και Aquafresh.

Με έξι κέντρα εξειδικευμένα στην Έρευνα και Ανάπτυξη μη συνταγογραφούμενων προϊόντων, η εταιρία εστιάζει εξίσου στην επιστημονική καινοτομία, αλλά και στο μάρκετινγκ.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων