Υγεία & Business

AbbVie: Ψηλά στην εκτίμηση των ασθενών για εταιρική φήμη και ακεραιότητα

H βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie, ανέβηκε στη δεύτερη θέση της λίστας των φαρμακευτικών εταιρειών με την καλύτερη εταιρική φήμη παγκοσμίως, από πλευράς ασθενών.

Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2015, 19:44

Στη δεύτερη θέση της λίστας των φαρμακευτικών εταιρειών με την καλύτερη εταιρική φήμη παγκοσμίως, από πλευράς ασθενών ανέβηκε η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie, ενώ αναδείχθηκε κορυφαία στο δείκτη της ακεραιότητας των δραστηριοτήτων της, βάσει των αποτελεσμάτων της ετήσιας έρευνας που πραγματοποιείται από τον ανεξάρτητο οργανισμό μελετών PatientView.

Η έρευνα, κατέγραψε και αξιολόγησε τις απόψεις 1.150 οργανώσεων ασθενών από 58 χώρες παγκοσμίως, για την εταιρική φήμη του φαρμακευτικού κλάδου ως σύνολο, αλλά και 37 φαρμακευτικών εταιρειών ξεχωριστά για το 2014, συγκρίνοντας παράλληλα τα αποτελέσματα με εκείνα των αντίστοιχων ερευνών που διεξήχθησαν τα προηγούμενα τρία χρόνια.

Ο Βρετανικός οργανισμός PatientView στην ανακοίνωσή του, σημείωσε ότι οι υψηλές θέσεις που κατέλαβε η AbbVie το 2013 (3η ανάμεσα σε 33 εταιρείες) και το 2014, αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών της εταιρείας για τη δημιουργία μιας νέας ασθενοκεντρικής εταιρικής ταυτότητας.

«Οι ασθενείς βρίσκονται στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας ως εταιρεία και η ανάδειξή μας, από τους ίδιους τους ασθενείς, ανάμεσα στους κορυφαίους του κλάδου μας από πλευράς εταιρικής φήμης, αποτελεί για εμάς ιδιαίτερη τιμή, λαμβάνοντας, μάλιστα, υπόψη ότι μόλις πρόσφατα συμπληρώσαμε δύο χρόνια λειτουργίας ως ανεξάρτητη εταιρεία. Η αποστολή μας παραμένει πάντα να βελτιώσουμε σημαντικά τη ζωή των ασθενών και να τους στηρίζουμε στο δύσκολο ταξίδι που βιώνουν εξαιτίας της νόσου τους», δήλωσε σχετικά η κ. Άντζελα Βερναδάκη, External Affairs και Market Access Director της AbbVie.

Ο όρος «εταιρική φήμη» για τους σκοπούς της έρευνας ορίζεται ως ο βαθμός στον οποίο οι φαρμακευτικές εταιρείες ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες των ασθενών ως προς την ασθενοκεντρική στρατηγική τους (patient-centered strategy), την ποιότητα των πληροφοριών που παρείχαν στους ασθενείς (quality information), την ασφάλεια που προσέφεραν (safety), τη χρησιμότητα των προϊόντων τους (usefulness), τη διαφάνεια (transparency) ως προς τις αλληλεπιδράσεις με εξωτερικά εμπλεκόμενα μέρη, καθώς και το κατά πόσο οι δραστηριότητές τους χαρακτηρίζονται από ακεραιότητα (integrity).



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων