Υγεία & Business

Οι κινήσεις Chipita για περαιτέρω διείσδυση στην Ασία

Ενεργοποιήθηκε το joint venture στην Ινδία. Επαφές για περαιτέρω επέκταση στην Άπω Ανατολή. Η επίμονη διάψευση του πωλητηρίου για τον όμιλο και η επαναφορά του σχεδίου δημόσιας προσφοράς σε Αθήνα και Λονδίνο.

Παρασκευή, 31 Μαΐου 2019, 19:42

Πέννυ Κούτρα


 
Επέκταση στο εξωτερικό αλλά και το project εισαγωγής στο Χρηματιστήριο βρίσκονται στην ατζέντα της Chipita σύμφωνα με τα όσα ανάφερε ο επικεφαλής της εταιρίας στο περιθώριο της τακτικής Γ.Σ. της ομόσταβλης ΝίκαςΝΙΚΑΣ 0,00%.

Ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος δήλωσε για μια ακόμη φορά πως δεν τίθεται θέμα πώλησης της εταιρείας, επιμένοντας πως επρόκειτο για «σενάρια», και επανέφερε το σχέδιο δημόσιας προσφοράς και εισαγωγής της εταιρίας σε κάποια κεφαλαιαγορά. Πέραν του Χ.Α. –για το οποίο εκτίμησε ότι το momentum είναι θετικό σε μεσοπρόθεσμο μάλιστα ορίζοντα- αναφέρθηκε στο ξαναζέσταμα της ιδέας εισαγωγής στην αγορά του Λονδίνου. Κατά τον ίδιο πρόκειται για την ωριμότερη και με βάθος αγορά του περιβάλλοντος όπου δραστηριοποιείται η Chipita και εκείνη με το μεγαλύτερο βάθος. Όπως ανάφερε, ωστόσο, οποιαδήποτε κίνηση θα γίνει εφόσον ξεκαθαρίσει το τοπίο περί Brexit.

Πέραν της διεθνοποίησης μέσω κεφαλαιαγορών, ο επικεφαλής της Chipita αναφέρθηκε και στην επιχειρησιακή επέκταση της εταιρίας διεθνώς. Σύμφωνα με τον κ. Θεοδωρόπουλο, ήδη έχει ξεκινήσει η παραγωγή κρουασάν στην Ινδία, γεγονός που δίνει το έναυσμα τοποθέτησης των προϊόντων από τη μικτή εταιρία Britchip Foods Limited, η οποία αποτελεί τη σύμπραξη του ελληνικού ομίλου με την ινδική Britannia Industries. Υπενθυμίζεται ότι η επένδυση στη μονάδα παραγωγής υπολογίζεται σε 14 εκατ. ευρώ, ενώ η διοίκηση της Ινδικής Britannia αναμένει πως τα έσοδα της Britchip Foods Limited, θα αγγίξουν τα 25 εκατ. ευρώ μέσα στην τριετία.

Εκτός από την προδιαγεγραμμένη επέκταση στην Ινδία, ωστόσο, ο κ. Θεωδορόπουλος αναφέρθηκε και σε συζητήσεις που διατηρεί με δύο γκρούπ για την επανάληψη του παραπάνω μοντέλου – κοινή εταιρεία με σοβαρό partner – στην περιοχή της Άπω Ανατολής. Χαρακτήρισε ωστόσο πρώιμη οποιαδήποτε εκτίμηση για την έκβαση αυτών των επαφών, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι το προϊόν (σ.σ. κρουασάν) «έχει αποδείξει ότι έχει παγκόσμια εμβέλεια».

Αναφέρθηκε επίσης στη θετική παρουσία της Chipita στις ΗΠΑ, όπου το 2018 οι πωλήσεις ανήλθαν σε 29 εκατ. δολάρια, προβλέποντας ότι σε μεσοπρόθεσμη βάση ενδεχομένως να δημιουργηθούν οι συνθήκες για δημιουργία ενός ακόμη joint venture στις ΗΠΑ.

Πηγές:
euro2day.gr


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων