Υγεία & Business

Γιατί η Pfizer επέλεξε να στήσει στη Θεσσαλονίκη το ψηφιακό της hub

Ποιες προϋποθέσεις λήφθηκαν υπόψη από τον πολυεθνικό κολοσσό. Το 2020 και με 200 εργαζόμενους υψηλής ειδίκευσης θα λειτουργήσει το hub στη Θεσσαλονίκη. Τι είπε στο συνέδριο του iatronet.gr ο επικεφαλής Εταιρικών Υποθέσεων της Pfizer Hellas Αντώνης Φουστέρης.

Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019, 13:02

Σταμάτης Ζησίμου



Το υψηλού επιπέδου έμψυχο υλικό, η γεωγραφική θέση της χώρας, οι προϋποθέσεις διαμόρφωσης ενός φιλοεπενδυτικού περιβάλλοντος, αλλά και ο Έλληνας CEO της Pfizer Άλπερτ Μπούρλα, ήταν τα κρίσιμα στοιχεία που έλαβε υπόψη ο πολυεθνικός φαρμακευτικός κολοσσός για τη δημιουργία του Pfizer Global Digital Hub στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη.

Αυτό αποκάλυψε χθες ο επικεφαλής Εταιρικών Υποθέσεων της Pfizer Hellas Αντώνης Φουστέρης από το συνέδριο του iatronet.gr με θέμα «Pharma Transformation». Σημειώνεται ότι πρόκειται για την πρώτη δημόσια αναφορά στελέχους της Pfizer για το συγκεκριμένο θέμα.

Όπως εξήγησε ο κ. Φουστέρης, «η εταιρεία μας αποφάσισε πρόσφατα να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο δίκτυο από ψηφιακά ερευνητικά κέντρα. Θα είναι συνολικά έξι σε όλο τον κόσμο και παρέχουν υπηρεσίες και δεξιότητες στον χώρο των ψηφιακών μέσων. Αυτό από μόνο του νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό στον χώρο της υγείας και του φαρμάκου, αλλά θεωρώ ότι ακόμα πιο σημαντικό γεγονός είναι ότι ένα από τα έξι κέντρα θα γίνει στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη. Το κέντρο αυτό θα απασχολεί περίπου 200 εργαζόμενους ισχυρής επιστημονικής επάρκειας και κατάρτισης».

Σύμφωνα με τον κ. Φουστέρη, το σχέδιο είναι το hub να λειτουργήσει από τον επόμενο χρόνο, το 2020 και το αντικείμενο που θα παράγεται στην Ελλάδα θα αφορά μεταξύ άλλων την παροχή υπηρεσιών και ψηφιακών εργαλείων Artificial Intelligence και Data Analytics.

«Για εμάς είναι πολύ εντυπωσιακό αυτό το εγχείρημα, καθώς έχουμε συνηθίσει η υψηλή τεχνογνωσία να παράγεται σε προηγμένες χώρες και συνήθως με κάποια καθυστέρηση να μεταφέρεται σε μικρότερες χώρες του μεγέθους της Ελλάδας. Στην περίπτωση αυτή θα γίνεται ακριβώς το ανάποδο. Η τεχνογνωσία αυτή θα παράγεται στην Ελλάδα και θα μεταφέρεται σε όλες τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου. Και από μόνο του είναι πολύ σημαντικό, όχι μόνο για την εταιρεία μας, όχι μόνο για τον κλάδο, αλλά γενικότερα για τη χώρα» σημείωσε ο κ. Φουστέρης.

Ο κ. Φουστέρης κατέθεσε και την εμπειρία του από τη διαδικασία, καθώς συμμετείχε στην αρχική ομάδα η οποία προσπάθησε να αναδείξει και να στηρίξει ότι η Ελλάδα μπορεί υποστηρίξει το hub. «Θέλαμε να αποδείξουμε ότι υπάρχει ταλέντο και οι άνθρωποι που θα το στηρίξουν. Είδαμε πανεπιστήμια, Τεχνολογικά Πάρκα, ήρθε μια ομάδα από το εξωτερικό να κάνει αξιολόγηση της χώρας, είδαμε startups» σημείωσε ο κ. Φουστέρης.

«Είδα καταπληκτικούς επιστήμονες στη χώρα μας, από άλλους κλάδους με καταπληκτικά προγράμματα, που μπορούν να συμβάλουν στην υγεία και την ποιότητα ζωής, τα οποία όχι μόνο δεν αξιοποιούσαμε αλλά δεν τα ξέραμε καν», συνέχισε ο ίδιος.

Μάλιστα διευκρίνισε ότι «όταν μιλάμε για Transformation Digital, θεωρώ ότι δεν πρέπει να λέμε ότι θα αλλάξουμε προς μια κατεύθυνση, αλλά θα πρέπει να έχουμε κατανοήσει πλήρως, γιατί πρέπει να αλλάξουμε και το πώς πρέπει να αλλάξουμε. Και γι' αυτό θα πρέπει να κοιτάξουμε να δημιουργήσουμε συμμαχίες και με άλλους επιστημονικούς κλάδους. Για να ανταποκριθούμε στις σύγχρονες προκλήσεις της εποχής μας, δεν μπορούμε να δουλεύουμε με το μοντέλο που δουλεύαμε τις προηγούμενες δεκαετίες».

Τέλος, ο κ. Φουστέρης γνωστοποίησε ότι το hub της Pfizer θα αναπτύξει συνέργειες και συνεργασία τόσο με τους επαγγελματίες του κλάδου της υγείας όσο και με ερευνητικά και επιστημονικά κέντρα.

Πηγές:
euro2day.gr


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων