Υγεία & Business

ΚΡΙ ΚΡΙ: Στα €12,45 εκατ. αυξήθηκαν τα καθαρά κέρδη 9μήνου

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €19,92 εκ. έναντι €17,24 εκ. το εννιάμηνο 2018, και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε €17,29 εκ., έναντι €14,90 εκ. το εννιάμηνο 2018.

Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2019, 18:23

H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ ΚΡΙ ΑΒΕΕ ανακοίνωσε τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις εννιαμήνου 2019.

Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €92,94 εκ. έναντι €78,08 εκ. το 2018 (αυξημένος +19,03%).

Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:

• Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €34,78 εκ. έναντι €31,25 εκ. το εννιάμηνο 2018.

• Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €19,92 εκ. έναντι €17,24 εκ. το εννιάμηνο 2018.

• Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €17,29 εκ., έναντι €14,90 εκ. το εννιάμηνο 2018.

• Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €12,45 εκ., έναντι €10,57 εκ. το εννιάμηνο 2018.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννιάμηνο 2019 ανήλθαν σε €21,92 εκ., αυξημένες κατά +4,4%.

Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής, με την προσθήκη περισσότερων από 950 νέων σημείων πώλησης και η σημαντική επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού.

Οι επιδόσεις θα ήταν ακόμα υψηλότερες, αν οι καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου έως τα μέσα Μαΐου, δεν ήταν δυσμενείς για τις πωλήσεις παγωτού. Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εννιάμηνο 2019 ανήλθαν σε €34,64 εκ., αυξημένες κατά +13%.

Συνεχίζουμε την εστίαση μας στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών, με έντονη διαφημιστική επικοινωνία και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Παράλληλα, επεκτείνουμε τη γκάμα των προϊόντων μας ώστε να απευθυνόμαστε σε ευρύτερη καταναλωτική βάση.

Στο πλαίσιο αυτό, προσφάτως προχωρήσαμε σε είσοδο στην κατηγορία βρεφικού γιαουρτιού. Συνολικά το μερίδιο μας στην ελληνική αγορά γιαουρτιού άγγιξε το 15,8% (+0,8π.μ), διατηρώντας της 2η θέση [IRI σε όγκο, Σεπτέμβριος 2019]. Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +36,3%).

Αξιοποιούμε τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης και επεκτείνουμε τις υπάρχουσες συνεργασίες. Πλέον, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 38% των συνολικών πωλήσεων.
 

 

Πηγές:
euro2day.gr


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων