Η παγκόσμια αγορά βρεφικών τροφών έφτασε σε αξία τα 42,7 δισ. δολ. το 2020, ενώ εκτιμάται ότι θα αναπτυχθεί κατά 6% την περίοδο 2021-2026.
Στοιχεία που επιβεβαιώνουν ότι οι γονείς χρησιμοποιούν ευρέως αυτά τα προϊόντα για τη διατροφή των παιδιών τους, θεωρώντας ότι με την επιλογή τους αυτή τα βοηθούν στην εκπλήρωση των διατροφικών τους αναγκών και κατά συνέπεια συμβάλλουν στη σωματική τους ανάπτυξη. Οπως αναφέρει η έρευνα, η αύξηση της ευαισθητοποίησης των γονέων σχετικά με τη σημασία της υγείας και της διατροφής των βρεφών τους είναι ο βασικός παράγοντας που οδηγεί στην ανάπτυξη της αγοράς. 

Σημειώνεται ότι στις βρεφικές τροφές συμπεριλαμβάνεται το βρεφικό γάλα που χρησιμοποιείται για τη διατροφή των μωρών ηλικίας κάτω των δώδεκα μηνών και οι παιδικές τροφές, που είναι πολτοποιημένες και απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας έως δύο ετών. Με βάση τη διατροφική τους αξία είναι εμπλουτισμένα με πολλά πρόσθετα όπως βιταμίνες, προβιοτικά και λιπαρά οξέα για τη βελτίωση των θρεπτικών συστατικών τους.

Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, η αυξανόμενη συμμετοχή των γυναικών στον επαγγελματικό στίβο και η συνακόλουθη αύξηση της αγοραστικής τους δύναμης είναι μια άλλη βασική τάση που ωθεί ανοδικά τη ζήτηση για προϊόντα βρεφικής διατροφής. Επιπλέον, ο εκσυγχρονισμός και η αυξανόμενη ευημερία οδήγησαν στην εισαγωγή εξειδικευμένων κατηγοριών προϊόντων που παρασκευάζονται με υψηλής ποιότητας, ελάχιστα επεξεργασμένα, βιολογικά ή φυσικά συστατικά. Οι πωλήσεις βρεφικών τροφών και προϊόντων βρεφικής τροφής μέσω διαδικτυακών καναλιών λιανικής επηρέασαν περαιτέρω θετικά την ανάπτυξη της αγοράς, καθώς προσφέρουν στους πελάτες καλύτερες τιμές σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς λιανοπωλητές. 

Στους βασικότερους πολυεθνικούς παίκτες περιλαμβάνονται oι:

• Abbott Nutrition
• Nestlé SA
• Danone SA
• Mead Johnson & Company, LLC και
• Kraft Heinz Company.

Πηγές:
www.einnews.com