Ορισμένα Ολλανδικά νοσοκομεία σταμάτησαν αγωγές χημειοθεραπείας και μεταμοσχεύσεις, για να ελευθερώσουν κρεβάτια σε ΜΕΘ, καθώς αυξάνονται οι ασθενείς με COVID-19.

Tο Dutch Hospital Association for Critical Care, ζήτησε από τον υπουργό υγείας Hugo de Jonge να κλιμακώσει το εθνικό σχέδιο για την COVID-19 σε στάδιο κάτω από το οποίο να ακυρωθεί η τακτική περίθαλψη που απαιτεί βραδινή παραμονή στο νοσοκομείο.

Ο αριθμός ασθενών με κορωνοιό που νοσηλεύονται έφτασε σε επίπεδα που έχουν να φανούν από τις αρχές Μαίου  και ειδικοί προειδοποίησαν ότι τα νοσοκομεία θα φτάσουν στα όριά τους σε λιγότερο από μια εβδομάδα αν δεν περιοριστεί ο ιός.

Αρκετοί ασθενείς με COVID-19 μεταφέρθηκαν σε γερμανικά νοσοκομεία την τρέχουσα εβδομάδα.

Αν και το 85% του ενηλίκου πληθυσμού στην Ολλανδία είναι πλήρως εμβολιασμένο έναντι της COVID-19, τα νέα περιστατικά έφτασαν σε επίπεδα ρεκόρ των 23.709 σε 24 ώρες την Τέταρτη, με άνοδο σχεδόν 24 40% σε εβδομαδιαία βάση.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Eτήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Σπανίων Ασθενών Ελλάδας
Οι πιο πράσινες χώρες της Ευρώπης- Πού βρίσκεται η Ελλάδα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"