Το ηλεκτρονικό εμπόριο των φαρμακείων ήρθε όχι μόνο για να μείνει αλλά και για να κυριαρχήσει. Αυτό τουλάχιστον επιβεβαιώνει έρευνα τονίζοντας ότι μέχρι το 2028 η παγκόσμια διαδικτυακή αγορά που έχουν αναπτύξει τα φαρμακεία θα υπερδιπλασιαστεί. Οι πωλήσεις προβλέπεται να φτάσουν στα 182.22 δισ.δολάρια την επόμενη πενταετία. 

Οι βιταμίνες, τα μέταλλα, τα συμπληρώματα διατροφής (VMS) και τα OTC (παρά- φάρμακα) για την απώλεια βάρους κατείχαν το υψηλότερο μερίδιο στις ηλεκτρονικές πωλήσεις των φαρμακείων το 2021. Μελλοντικά, όπως προβλέπεται, το τμήμα των σκευασμάτων που διατίθενται για την απώλεια βάρους, καθώς και γενικότερα τα διαιτητικά προϊόντα αναμένεται ότι θα σημειώσουν τη μεγαλύτερη άνοδο στην αξία τους.

Ολα τα παραπάνω επιβεβαιώνουν ότι το Διαδίκτυο έχει φέρει επανάσταση και έχει αλλάξει τη ζωή των πελατών, την επικοινωνία και τις πρακτικές που εφαρμόζονται από τις εταιρείες, καθώς και τις στρατηγικές προμηθειών. Σημαντικοί παράγοντες, όπως η αυξημένη πρόσβαση στο διαδίκτυο, ο μεγαλύτερος πληθυσμός - στόχος και η εντονότερη ευαισθητοποίηση σχετικά με την αυτοθεραπεία ωθούν τη ζήτηση για ηλεκτρονικές αγορές σε όλο τον κόσμο.

Στο πλαίσιο αυτό, η παγκόσμια αγορά διαδικτυακών φαρμακείων βρίσκεται σε ανοδική τάση στις περισσότερες από τις αναπτυσσόμενες και ανεπτυγμένες χώρες της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης. Ειδικότερα, υπάρχει σημαντικό δυναμικό ανάπτυξης στην αγορά των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Κίνας, της Ινδίας και της Ιαπωνίας. Ωστόσο, οι ΗΠΑ και η Γερμανία είναι οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες περιφερειακές αγορές λόγω της υψηλής διείσδυσης του Διαδικτύου στον κόσμο.

Ο παίκτες που πρωταγωνιστούν στη συγκεκριμένη αγορά είναι οι: Amazon Pharmacy, Cigna (Express Scripts), CVS Health, Giant Eagle, Kroger, Shop Apotheke, Walgreens Boots Alliance, Walmart, Zur Rose Group.

Πηγές:
https://www.globenewswire.com/