Πίκρα για τους παρόχους υγείας, καθώς έφτασαν οι λογαριασμοί για τον Οκτώβριο με τη μηνιαία προείσπραξη του clawback να ξεπερνά σε κάποιες κατηγορίες και το 30%. Ακούγεται ότι έχουν ξεκινήσει οι πιέσεις και θα ενταθούν ακόμη περισσότερο στο μέλλον να μηδενιστεί τελείως το εισπρακτικό μέτρο.
Σκούρα τα πράγματα και ήδη αρκετοί μιλάνε και για κινητοποιήσεις ένα μήνα μετά... και λίγο λέω! Το θέμα είναι ότι ο Σεπτέμβριος είναι... αύριο, ο Κορωνοϊός είναι εδώ, οι πανδημίες πάνε και έρχονται, τα σχολεία θα ανοίξουν και πάλι τότε και πρέπει να βρεθούν λύσεις νωρίτερα.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα