Γέμισαν με ράντζα οι διάδρομοι του Ψυατρικού Νοσοκομείου Αττικής. Στην τελευταία εφημερία, το "Δαφνί" είχε 106 "βοηθητικά κρεβάτια", όταν το σύνολο των νοσηλευόμενων ασθενών ήταν 331!

Το σωματείο εργαζομένων τονίζει πως ο αριθμός των ράντζων αντιστοιχεί σε τέσσερις ολόκληρες επιπλέον κλινικές!

Οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο για λειτουργία κάτω από το όριο ασφαλείας και καλούν τη διοίκηση και το υπουργείο Υγείας να αναλάβουν την ευθύνη που τούς αναλογεί και να βάλουν τέλος στην απαράδεκτη και επικίνδυνη αυτή εικόνα.

Στις 11.30 το πρωί της Πέμπτης, πραγμαγματοποιούν γενική συνέλευση και κινητοποίηση στην πύλη του νοσοκομείου.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Eτήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Σπανίων Ασθενών Ελλάδας
Οι πιο πράσινες χώρες της Ευρώπης- Πού βρίσκεται η Ελλάδα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"