Αγωγή κατά της Novartis Hellas, ύψους 214 εκατομμυρίων ευρώ, κατέθεσε το υπουργείο Υγείας. Ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης προέβη στην ακόλουθη δήλωση για την υπόθεση Novartis:

"Σήμερα, το ελληνικό δημόσιο κατέθεσε αγωγή κατά της Novartis ποσού 214 εκ. ευρώ για την ηθική βλάβη που έχει υποστεί το ελληνικό δημόσιο από τις πράξεις που η ίδια η εταιρεία έχει ομολογήσει στις ΗΠΑ και αφορούν στο χρηματισμό γιατρών.

Το ελληνικό δημόσιο επιφυλάσσεται με νεότερη αγωγή να διεκδικήσει την οποιαδήποτε ζημία έχει υποστεί και είμαστε ξεκάθαροι ότι θα εφαρμοστούν όλες οι κυρώσεις κατά της εταιρείας Novartis για τις παράνομες πρακτικές της".

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα