Ο ζεστός καιρός συχνά σημαίνει ανακούφιση από την ψωρίαση. Το ηλιακό φως βοηθά στη μείωση των συμπτωμάτων και η υψηλότερη υγρασία ανακουφίζει το ξηρό δέρμα. Ωστόσο, το καλοκαίρι μπορεί επίσης να σας κάνει να ανησυχείτε για το εκτεθειμένο σας δέρμα όταν έχετε ψωρίαση. Αυτές είναι μερικές συμβουλές για να φροντίσετε το δέρμα σας, αλλά και για να ξεπεράσετε τα άβολα αισθήματα ντροπής.

Απολαύστε τον ήλιο

Το φως του ήλιου είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο τα συμπτώματα της ψωρίασης βελτιώνονται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Κάντε ηλιοθεραπεία για περίπου 5 λεπτά την ημέρα. Σταδιακά αυξήστε το χρόνο έως και 15 λεπτά. Βάλτε αντηλιακό σε όλα τα μέρη του σώματός σας, εκτός από τα σημεία που εμφανίζεται η ψωρίαση. Αποφύγετε την έκθεση για περισσότερα από 15 λεπτά, και αν δεν μπορείτε να το αποφύγετε χρησιμοποιήστε αντηλιακό για ευαίσθητα δέρματα.

Πηγαίνετε στη θάλασσα

Το κολύμπι, ειδικά σε αλμυρό νερό, απομακρύνει το νεκρό δέρμα και βελτιώνει την εμφάνιση της ψωρίασης. Ωστόσο, τόσο το αλμυρό νερό όσο και το χλωριωμένο νερό μπορεί να αφήσουν το δέρμα ξηρό και ξεφλουδισμένο. Μετά το κολύμπι, ξεπλυθείτε καλά και βάλτε μια απαλή ενυδατική κρέμα.

Χαλαρώστε

Η ζέστη και ο ιδρώτας μπορεί να επιδεινώσουν την ψωρίασή σας, ειδικά στο πρόσωπο και το τριχωτό της κεφαλής σας. Ο κλιματισμός μπορεί να σας γλιτώσει από την εφίδρωση, αλλά τείνει επίσης να ξηραίνει το δέρμα σας. Εάν περνάτε πολύ χρόνο στο κλιματισμό, ενυδατώστε με μια παχιά κρέμα ή αλοιφή μία ή δύο φορές την ημέρα.

Φοράτε χαλαρά ρούχα που αναπνέουν

Εάν θέλετε να κρύψετε μια έξαρση συμπτωμάτων επειδή δεν νιώθετε άνετα, δεν είναι ανάγκη να πιέσετε τον εαυτό σας, ούτε να φορτωθείτε πάνω σας όλη τη δουλειά του να υποχωρήσει το στίγμα. Σταδιακά, θα νιώσετε καλύτερα. Σε κάθε περίπτωση, το να φορέσετε φαρδιά ρούχα μπορεί να είναι βοηθητικό και απέναντι στα ηλιακά εγκαύματα, αλλά και στο να δροσίζεται πιο εύκολα το σώμα σας.

Κάντε διακοπές από το άγχος

Το άγχος επιδεινώνει τα συμπτώματα. Εκμεταλλευτείτε πράγματα που μπορούν να ανακουφίσουν το άγχος. Πηγαίνετε διακοπές και αφήστε πίσω τη δουλειά και τις πιέσεις της. Στο σπίτι, κάντε πράγματα που σας βοηθούν να χαλαρώσετε - ίσως να πάτε για μια πεζοπορία ή να καλέσετε φίλους για να ψήσετε.