Όταν πονά το στομάχι σας, έχετε κράμπες ή αισθάνεστε ότι μπορεί να κάνετε εμετό, το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να φάτε κάτι που θα το κάνει χειρότερο. Ευτυχώς υπάρχουν ορισμένες τροφές που θα σας δώσουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε χωρίς να σας κάνουν να αισθάνεστε χειρότερα.

Ξεκινήστε με τα υγρά

Αν δεν μπορείτε να κρατήσετε στερεά τροφή, δεν έχει νόημα να προσπαθήσετε να φάτε. Πράγματα όπως τα αθλητικά ποτά, ο ζωμός ή το νερό καρύδας έχουν μέταλλα που χρειάζεστε όπως κάλιο, ασβέστιο και νάτριο.

Μπανάνες

Είναι εύκολες στην πέψη και έχουν πολύ κάλιο – ένα σημαντικό μέταλλο που μπορεί να αρχίσετε να χάνετε αν έχετε διάρροια ή εμετό.

Ρύζι

Βεβαιωθείτε ότι είναι απλό, λευκό ρύζι. Το καστανό ρύζι - αν και γενικά υγιεινό - είναι πιο δύσκολο να χωνευτεί, ειδικά σε ένα στομάχι που είναι ήδη περίεργα. Οι αμυλούχες, χαμηλές σε φυτικές ίνες τροφές όπως το λευκό ρύζι μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη σύσφιξη των κοπράνων σας και να σταματήσουν τη διάρροια που μπορεί να συνοδεύει τα στομαχικά προβλήματα.

Σάλτσα μήλου

Είναι εύκολη στην πέψη και έχει πολλά θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένης της πηκτίνης - ένα είδος ίνας που διαλύεται στο νερό. Μπορεί να προσθέσει όγκο στα κόπρανά σας και να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τη διάρροια. Για να την φτιάξετε, απλώς βράστε λίγα ξεφλουδισμένα μήλα.

Λευκές φρυγανιές

Εύπεπτες και απλές, χωρίς τις επιπλέον φυτικές ίνες που θα μπορούσαν να ταράξουν περισσότερο το στομάχι σας σε αυτή τη φάση.

Τι μπορώ να φάω μετά;

Αν οι παραπάνω τροφές δεν επιδεινώνουν τα συμπτώματα και παραμένουν στο στομάχι, τότε μπορείτε να προχωρήσετε σε ψητή πατάτα και στήθος κοτόπουλο - αλλά χωρίς πολλά καρυκεύματα. Μόλις σταματήσετε για έχετε εμετό ή διάρροια για 24 με 48 ώρες, μπορείτε να δοκιμάσετε να προσθέσετε μερικά φρούτα και λαχανικά.

Οι τροφές που θα κάνουν την κατάσταση χειρότερη

Γαλακτοκομικά

Το γάλα, το τυρί και το παγωτό είναι όλα απαγορευτικά στις στομαχικές διαταραχές. Είναι δύσκολο να τα αφομοιώσει το σώμα σας, εν μέρει επειδή είναι πλούσια σε λίπος. Το απλό, άπαχο γιαούρτι μπορεί μερικές φορές να είναι εντάξει, αλλά ξεκινήστε με λίγο και δείτε πώς θα πάει.

Τηγανητά τρόφιμα

Αυτά έχουν πολλά λάδια και λίπος, επομένως είναι πιο δύσκολο να αφομοιωθούν. Τα τηγανητά φαγητά δεν είναι υπέροχα για εσάς ακόμη και όταν είστε υγιείς, αλλά μπορούν να κάνουν το ήδη αναστατωμένο στομάχι ακόμα χειρότερο.

Αναψυκτικά

Το ανθρακικό μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα, επειδή τα αέρια εισέρχονται στο πεπτικό σας σύστημα. Και η πολλή ζάχαρη μπορεί να επιδεινώσει τη διάρροια – δεν υπάρχει πιο γρήγορος τρόπος να βάλετε ζάχαρη στην κυκλοφορία του αίματός σας από το να την πιείτε.

Πικάντικο φαγητό

Το πεπτικό σας σύστημα θα χρειαστεί να δουλέψει υπερωρίες για να το χωνέψει και αυτό μπορεί να κάνει τον πόνο στο στομάχι χειρότερο. Παραμείνετε στα ήπια πράγματα μέχρι να νιώσετε καλύτερα.

Ωμά φρούτα και λαχανικά

Είναι υπέροχα όταν είμαστε υγιείς. Αλλά όταν έχετε στομαχικές διαταραχές, οι φυτικές ίνες μπορεί να επιδεινώσουν τα πράγματα. Είναι καλύτερο να περιμένετε μέχρι να νιώσετε καλύτερα για να τα προσθέσετε ξανά στη διατροφή σας.