Πρόσφατη έρευνα σε 81 μωρά 14 έως 19 μηνών που δημοσιεύτηκε στο  Developmental Psychology, έδειξε ότι όταν τα μωρά παρακολούθησαν video στο οποίο προβάλλονταν φωτογραφίες παιχνιδιών και άκουγαν κάποιον να μετρά δυνατά, πριν τα παιχνίδια κρυφτούν σε κουτί, τα μωρά κοιτούσαν περισσότερη ώρα όταν αποσύρθηκε το κουτί και εξαφανίστηκαν κάποια αντικείμενα. Όταν δεν υπήρχε μέτρημα και απλώς κάποιος έδειχνε το video, τα μωρά ‘’αφαιρέθηκαν’’ και κοιτούσαν μακριά.

Η ερευνήτρια Wang δήλωσε ότι τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι μωρά είχαν οφέλη από τα video με το μέτρημα όσο αυτά ήταν φτιαγμένα έτσι ώστε να μοιάζουν με την πραγματικότητα- όσο ήταν εφικτό- και να τα εμπλέκουν, κάτι που θα μπορούσε να δίνει στα παιδιά μια ώθηση πριν αρχίσουν το σχολείο.

Το παραπάνω θα μπορούσε να μειώνει τις διαφορές στα παιδιά που θα μπορούσαν να ακούν λιγότερο μέτρημα από κοντά, από φροντιστές, για οποιονδήποτε λόγο.

Η έρευνα ξεκίνησε κατά την πανδημία COVID-19 και η ανάλυση έγινε ψηφιακά με φοιτητές του Rutgers-New Brunswick να επισκοπούν τα video των μωρών αντί να τα παρατηρούν από κοντά.

Πηγές:
Developmental Psychology,

Ειδήσεις υγείας σήμερα
FAMAR: Νέες Επενδύσεις στο Κέντρο Διανομής στη Θήβα
Τι παραλήρημα ασθενών μετά από έμφραγμα επιδεινώνει την έκβασή τους
Nέος Κώδικας Φαρμακευτικής Δεοντολογίας