Είναι πολλοί, μαθαίνουμε οι μαζεμένοι δυσαρεστημένοι γιατροί έξω από το Πολεμικό Μουσείο όπου πραγματοποιείται η εκδήλωση του ΕΟΠΥΥ για τα 10 χρόνια της πορείας του.

Έχουν κατέβει από τη Θεσσαλονίκη αρκετοί εκπρόσωποι, ενώ υπάρχουν εκπρόσωποι και από τον Πειραιά αλλά και την Πελοπόννησο.

Όπως λέγεται "Η αγανάκτηση όλων μας μετά και την 11ετή αδιάκοπη περικοπή των δεδουλευμένων μας από τον ΕΟΠΥΥ είναι δεδομένη". 

Για να δούμε, θα βρεθούν λύσεις την επόμενη εβδομάδα, στην καθιερωμένη συνάντηση επικοινωνία των εμπλεκομένων;

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα