Το πρόβλημα με την έλλειψη φαρμάκων για τον διαβήτη, τα οποία εξαφανίζονται επειδή τα παίρνουν άτομα που θέλουν να χάσουν βάρος, επισημαίνει η Έλενα Ακρίτα.

Σε ανάρτησή της στο Facebook, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει τα εξής: 

"Έχω διαβήτη τύπου 2, αναζητώ και δεν βρίσκω την ένεση Trulicity που είναι σε έλλειψη, γιατί την παίρνουν κι αυτοί που κάνουν δίαιτα. Καλά για το Ozempic ούτε λόγος. Σύμφωνα με την έκθεση του Ε.Ο.Φ (Απρ. 2023) λείπουν 235 φάρμακα από τις προθήκες, αλλά δεν πειραζει υπάρχουν πάντα τα τάματα, το ξεμάτιασμα και οι λαμπάδες στο μπόι μας".

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός