Μνημόνιο συνεργασίας συνήψαν, την Τρίτη 25 Ιουλίου 2023 στη Διεύθυνση Υγειονομικού του ΓΕΣ, ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός και το Γενικό Επιτελείο Στρατού (Γ.Ε.Σ.), στοχεύοντας στην εκμάθηση των στελεχών του Ελληνικού Στρατού στις Πρώτες Βοήθειες.

Ειδικότερα, στην τελετή που πραγματοποιήθηκε στη Διεύθυνση Υγειονομικού του ΓΕΣ, ο πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Dr. Αντώνιος Αυγερινός και ο Υπαρχηγός του ΓΕΣ, Αντιστράτηγος Ανδρέας Κορωνάκης, υπέγραψαν τα προβλεπόμενα έγγραφα, παρουσία του Διευθυντή Δ/νσης Υγειονομικού Υποστράτηγου, Δημήτρη Κασίμου, Υποδιευθυντή Διεύθυνσης Υγειονομικού Ταξίαρχο, Μάριο Ζάχο και της Τμηματάρχη 3ου Γραφείου Εκπαιδεύσεων Συνταγματάρχη, Μαρία Παναγιωτοπούλου.

Σημειώνεται ότι, στο περιθώριο της υπογραφής του μνημονίου, ο Υπαρχηγός του ΓΕΣ, Αντιστράτηγος Ανδρέας Κορωνάκης, προσέφερε τιμητική πλακέτα στον Πρόεδρο του Ε.Ε.Σ, Dr. Αντώνιο Αυγερινό, για την τεράστια διαχρονική ανθρωπιστική του προσφορά στην ηγεσία του μεγαλύτερου και αρχαιότερου ανθρωπιστικού οργανισμού στην Ελλάδα.

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Συνάντηση του καθηγητή Sir Michael Gideon Marmot CH με τον Πρόεδρο του ΙΣΑ  Γ. Πατούλη
Η ερώτηση που αποκαλύπτει αν το σώμα ξεκουράζεται επαρκώς [μελέτη]
Καινοτόμος μέθοδος "απογαλακτισμού" από τη Β' ΜΕΘ του "Γ. Παπανικολάου"