Μαθαίνουμε ότι ζητά νέα χρέωση- επιπλέον- από τους φαρμακοποιούς κάποια τράπεζα όσον αφορά τα POS. Mιλάμε για έξτρα επιβάρυνση καθόλου ευκαταφρόντητη. Φαρμακοποιοί, αντιδρώντας στο νέο "καπέλο" έχουν ενημερώσει, όπως λένε, τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο προκειμένου να λύσει το θέμα άμεσα.
Μπορεί οι τράπεζες να είναι ο ισχυρότερος κρίκος σε μια διαπραγμάτευση, αλλά από την άλλη και η ισχύς των 11.000 φαρμακείων της χώρας είναι υπολογίσιμη και -εξίσου βασικό- εγγυημένος πελάτης εσόδων.
Ο,τι νεότερο, θα το μάθουμε άμεσα.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα