Ενα κοινό αίτημα έχουν όλοι οι πάροχοι υγείας (φάρμακο, ιατροτεχνολογικά υλικά, διαγνωστικά) προς το Υπουργείο Υγείας. Να ξέρουν στην αρχή της κάθε χρονιάς το ύψος του clawback που θα πρέπει να καταβάλλουν. Ετσι, όπως είναι η κατάσταση σήμερα που πηγαίνουν στα τυφλά δεν μπορεί να γίνει κανένας προγραμματισμός και σχεδιασμός επόμενων κινήσεων.
Απολύτως λογικό. Την ίδια στιγμή πληθαίνουν οι φωνές που λένε ότι δεν πάει άλλο η υποχρηματοδότηση της Υγείας, πρέπει να δοθούν κονδύλια τα οποία θα ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες του πληθυσμού. Τα νεότερα από εβδομάδα
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα