Τώρα που υποτίθεται ότι είναι διαχειρίσιμη η κατάσταση με τον Κορωνοϊό, νομοθετούν να έρθουν τα Θεραπευτικά Μονοκλωνικά Αντισώματα για την καταπολέμηση της πανδημίας. Με σχετική τροπολογία πέρασε στο πρόσφατο ψηφισθέν νομοσχέδιο από το Υπουργείο Υγείας (Ρυθμίσεις για αντιμετώπιση πανδημίας του κορωνοϊσύ covid-19, ενίσχυση προστασίας δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης διακίνησης Φαρμάκων, Ενιαία Λίστα Χειρουργείων και άλλες επείγουσες διατάξεις».

Και όπως αναφέρει το Αρθρο 1 "Προς τον σκοπό καλύψεως επειγουσών αναγκών είναι δυνατή, εψόσον έχει προηγηθεί σύμψωνη γνώμη Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων, σύναψη, έως 30ή.6.2024"

Αραγε: θα τα συνταγογραφεί ο ιατρός και θα τα παίρνει ο ασθενής από το φαρμακείο της κοινότητας ή θα εμπλακούν τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και θα τα λαμβάνει στο σπίτι του με ιδιωτικό κούριερ όπως τα υπόλοιπα;

Θα μάθουμε... ελπίζω!

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ECDC: Πέντε άτομα σε στενή επαφή με τον Γάλλο γιατρό που μολύνθηκε από Έμπολα
ΕΟΦ: Απαγόρευση διάθεσης και διακίνησης δύο συμπληρωμάτων διατροφής
Ανάκληση παρτίδας προϊόντος απολύμανσης από τον ΕΟΦ