Αφισοκόλληση πραγματοποίησε χθες στους χώρους του νοσοκομείου Παίδων "Η Αγία Σοφία", η διοίκηση του ιδρύματος.
Οι αφίσες απεστάλησαν από τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο (ΠΙΣ), στο πλαίσιο επανεργοποίησης της καμπάνιάς του για τη βία κατά των ιατρών και με αφορμή πρόσφατο παρόμοιο συμβάν.
Ο ΠΙΣ λαμβάνει πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης των πολιτών αλλά και λήψης μέτρων εκ μέρους της Πολιτείας έχοντας μάλιστα ζητήσει συνάντηση για το θέμα με τον υπουργό Υγείας, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Lavipharm: ''Τρέχει'' με +24% στο εξάμηνο, στρέφεται στο εξωτερικό
Δικαστική νίκη της Bayer στις ΗΠΑ για το Roundup
150 χρόνια Lilly