Φήμες λένε ότι φαρμακοβιομηχανίες θα κόψουν από παντού, είτε μιλάμε για ανθρώπινο δυναμικό, είτε για διαφημιστικά budget, είτε για τμήματα ολόκληρα προκειμένου να τα βγάλουν πέρα με το clawback που κάθε τόσο κάνει και νέα κορυφή ανόδου. Το μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται να το έχουν οι εταιρείες με καινοτόμα σκευάσματα όπου το clawback -με βάση τα τελευταία στοιχεία- ανέβηκε στο 68% για τα φάρμακα 1Α και 1Β (Νοσοκομεία και ΕΟΠΥΥ).
Αν δεν βρεθούν άμεσα λύσεις, τα χειρότερα είναι ήδη στην "κεντρική είσοδο" του κλάδου. Σχετικά ενημερώθηκαν πρόσφατα με επιστολή οι αρμόδιοι.
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα