Αραγε ποιες πολυεθνικές θα πάνε στο ραντεβού που έχει οριστεί με το Υπουργείο Υγείας που είναι σήμερα στις 6 το απόγευμα; Και θα είναι μόνο πολυεθνικές ή και ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες; Θα είναι μόνο αυτές που έχουν συνεργασία με τον ΙΦΕΤ ;
Πάντως η αίσθηση που έχουμε εκλάβει είναι ότι τα στελέχη που θα πάνε είναι αρκετά μαγκωμένα, γιατί ψυχανεμιζονται για το τι θα ειπωθεί και πεπεισμένα ότι δεν πρόκειται να πάρουν αυτά που θέλουν.
Είμαστε σε αναμονή.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
5λεπτα διαλείμματα για περπάτημα ενισχύουν τη διάθεση και μειώνουν την κόπωση
Θρασκιά: Σε τροχιά λειτουργικής κατάρρευσης και εργασιακής εξουθένωσης το Γ.Ν.Θ. "Άγιος Δημήτριος" λόγω υποστελέχωσης
148 πολίτες με αυτισμό, σε εργασία μέσα σε 4 χρόνια