Στο νοσοκομείο "Παπαγεωργίου" της Θεσσαλονίκης θα γίνει το πρώτο απογευματινό χειρουργείο, ανέφερε την Πέμπτη ο υπουργός Υγείας.
Μιλώντας στον Σκάι, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανακοινωσε πως η επέμβαση έχει προγραμματιστεί για το απόγευμα της Τρίτης 12 Μαρτίου και πρόσθεσε: "Είμαι πολύ ευτυχής που θα γίνει αυτό επί υπουργίας μου".
Όπως είπε, τόσο ο ίδιος όσο και ο Μάριος Θεμιστοκλέους, θα βρίσκονται την ίδια μέρα στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Θα ακολουθήσουν και άλλα νοσοκομεία, όπως ο "Ευαγγελισμός".
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]