Στο νοσοκομείο "Παπαγεωργίου" της Θεσσαλονίκης θα γίνει το πρώτο απογευματινό χειρουργείο, ανέφερε την Πέμπτη ο υπουργός Υγείας.

Μιλώντας στον Σκάι, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανακοινωσε πως η επέμβαση έχει προγραμματιστεί για το απόγευμα της Τρίτης 12 Μαρτίου και πρόσθεσε: "Είμαι πολύ ευτυχής που θα γίνει αυτό επί υπουργίας μου". 

Όπως είπε, τόσο ο ίδιος όσο και ο Μάριος Θεμιστοκλέους, θα βρίσκονται την ίδια μέρα στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου.

Θα ακολουθήσουν και άλλα νοσοκομεία, όπως ο "Ευαγγελισμός".

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης: Καλύφθηκαν 962 από τις 1.171 θέσεις γιατρών ΕΣΥ που προκηρύχθηκαν [πίνακας]
Πόνος στο γόνατο: Πότε είναι αθώος και πότε πρέπει να σας ανησυχήσει
Διάγνωση καρκίνου: Πρέπει να ενημερωθεί ο εργοδότης;