Πραγματικά σοκάρει η είδηση. Ο χειρουργός ξέχασε μέσα στον ασθενή το ιατρικό εργαλείο!
Ένας άνδρας, ηλικίας περίπου 60 ετών, πριν περίπου δύο μήνες, χειρουργήθηκε στη χολή του στο νοσοκομείο Κορίνθου.
Ο άνδρας παρουσίασε υψηλό πυρετό μετά από λίγες μέρες και εν τέλει πέθανε από σηψαιμία. Διενεργήθηκε νεκροψία - νεκροτομή κατά την οποία βρέθηκε μέσα στο σώμα του ένα μικρό χειρουργικό εργαλείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες τοπικού ΜΜΕ, οι οικείοι του εκλιπόντα, κινήθηκαν δικαστικά και διατάχθηκε ΕΔΕ. Ο χειρουργός έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.
Πηγές:
Loutraki Blog
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης: Καλύφθηκαν 962 από τις 1.171 θέσεις γιατρών ΕΣΥ που προκηρύχθηκαν [πίνακας]
Πόνος στο γόνατο: Πότε είναι αθώος και πότε πρέπει να σας ανησυχήσει
Διάγνωση καρκίνου: Πρέπει να ενημερωθεί ο εργοδότης;