Ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Αντώνης Αυγερινός, τιμήθηκε στο φαρμακευτικό Συνέδριο νήσων Αιγαίου που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος, το διήμερο 29-30 Ιουνίου, στη Μυτιλήνη.
Συγκεκριμένα, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος, απένειμε τιμητική πλακέτα στον Πρόεδρο του Ε.Ε.Σ. "ως αναγνώριση της εθελοντικής, πολύπλευρης και ανιδιοτελούς προσφοράς του ως πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού αγκαλιάζοντας όλες τις πτυχές της κοινωνίας και αναδεικνύοντας το έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού παγκοσμίως, όπως ανέγραφε χαρακτηριστικά.
Στο συνέδριο παρευρέθησαν ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, η διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ, Θεανώ Καρποδίνη, ο πρόεδρος του Ε.Ο.Φ, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, ο πρόεδρος της Ένωσης Φαρμακοβιομηχάνων, Θεόδωρος Τρύφων, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων, Ολύμπιος Παπαδημητρίου, πρόεδροι φαρμακευτικών συλλόγων των νησιών, εκπρόσωποι τοπικών φορέων κ.α.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Οι κρυφές επιπτώσεις του HPV: Πώς τα κονδυλώματα επηρεάζουν τη στύση
Νέα διεθνής διάκριση για τη δρ Θάλεια Πετροπούλου, Διευθύντρια Xειρουργό του Metropolitan General
Νέο ψηφιακό εργαλείο του Δήμου Αθηναίων με όλες τις δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες