Με την υπογραφή του Υπουργού Εθνική Οικονομίας και Οικονομικών, του Υφυπουργού αλλά και του Υφυπουργού Υγείας αποφασίστηκε η έγκριση της σύμβασης δωρεάς μεταξύ του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Αθηνών "Η Αγία Σοφία" ως δωρεοδόχου και της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Πολιτιστικού Και Κοινωφελούς Εργου- "Αιγέας" ως δωρήτριας, με αντικείμενο την ανακαίνιση του Αιμοδυναμικού Εργαστηρίου του Ειδικού Κέντρου Αντιμετώπισης Συγγενών Καρδιοπαθειών σε παιδιά του Παιδοκαρδιοχειρουργικού Κέντρου του νοσοκομείου.

Το ύψος της δωρεάς ανέρχεται συνολικά στο ποσό των πεντακοσίων χιλιάδων ευρώ (500.000,00 Ευρώ).

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Βρετανία τον Ιούνιο
Τριμάρισμα βλεφαρίδων: Άλλο ένα ανεκδιήγητο trend του TikTok
Η καλή καρδιακή υγεία της εγκύου μειώνει τον κίνδυνο αναπτυξιακής καθυστέρησης στο παιδί [μελέτη]