Ημερίδα για την Άνοια και την Τρίτη ηλικία με τίτλο «Κατανοούμε - Ευαισθητοποιούμαστε - Υποστηρίζουμε» θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Γηροκομείου Αθηνών την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου.
Πρόκειτα για πρωτοβουλία του Γηροκομείου Αθηνών, με την υποστήριξη του Πανεπιστημίου Αθηνών, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και του IASIS at Centro.
Προεδρείο Διοργάνωσης: Κωνσταντίνος Σολδάτος, Γενικός Διευθυντής ΕΕΑ,
Ασημίνα Μητράκου, ομ. Καθηγήτρια Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ, μέλος Δ.Σ. ΕΕΑ,
Κωνσταντίνα Γιαννακούλα ΔΠΦΗ/ΕΕΑ, Κωνσταντίνα Νούσια, Μαία IASIS/HYPATIA
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Επιπλέον Πληροφορίες
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός