Ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ) διατάχθηκε για περιστατικό χορήγησης λάθος φαρμάκου σε ογκολογική ασθενή στο Πανεπιστημιακό Λάρισας.
Αυτό ανακοινώθηκε σήμερα από τη διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος, η οποία επισημαίνει τα ακόλουθα:
"Στην Ογκολογική Κλινική του ΠΓΝ Λάρισας, πριν από λίγη ώρα και κατά τη διάρκεια της χορήγησης φαρμάκου χημειοθεραπείας διαπιστώθηκε από τη νοσηλεύτρια, η οποία ήταν παρούσα, ότι της χορηγούσε λάθος σκεύασμα.
Αμέσως, σταμάτησε τη διαδικασία και ειδοποιήθηκε θεράπων ιατρός ο οποίος εξέτασε την ασθενή και διαπίστωσε ότι από το φάρμακο που της χορηγήθηκε δεν
διατρέχει κανένα κίνδυνο για την υγεία της.
Η ασθενής παραμένει στην κλινική και συνεχίζεται η θεραπεία της.
Έχει διαταχθεί κατεπείγουσα ΕΔΕ και απομάκρυνση των νοσηλευτριών από την Ογκολογική Κλινική".
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]