Ακούγεται έντονα, ότι ένας από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς ομίλους στη δευτεροβάθμια περίθαλψη ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του στην Πελοπόννησο και ειδικότερα στην Καλαμάτα. Δεν ξέρω ποιος είναι ακριβώς - αν και φαντάζομαι - αλλά το ψάχνω. Αυτό που λέγεται πάντως, είναι ότι όλες οι διαδικασίες προχωρούν ταχύτατα, βρέθηκε και ο διευθυντής του, ο οποίος έχει λευκή επιταγή να φτιάξει μόνος του την ομάδα που θα το στελεχώνει. 

Αυτά είναι ωραία νέα!

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα