Ποινή φυλακίσεως 6 μηνών με αναστολή επί τριετία επέβαλε σήμερα το Τριμελές Εφετείο (Πλημμελημάτων) Αθηνών, σε οδοντοτεχνίτη, ο οποίος εκτελούσε παράνομα οδοντιατρικές εργασίες.
Ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Αττικής παραστάθηκε κατά τη συζήτηση της υπόθεσης προς υποστήριξη της κατηγορίας και εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου Αθανάσιο Υφαντή και τον δικηγόρο Λάμπρο Αντωνίου.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Οικογένεια: Το κρίσιμο μέτρο που έχει μείνει στο...ράφι
Mέσος όρος 69% το νοσοκομειακό clawback
Φάρμακο: Καθυστερήσεις και εμπόδια στην πρόσβαση των ασθενών