Έτοιμοι για ένα Εθνικό Σύστημα Υγείας καινοτόμο και σύγχρονο, αναφέρει σε σημερινή ανάρτησή του ο υφυπουργός Υγείας.
Ο Μάριος Θεμιστοκλέους σημειώνει πως το μεγαλύτερο πρόγραμμα κτιριακών ανακαινίσεων συμβαίνει τώρα, 40 χρόνια από την ίδρυση του ΕΣΥ:
"80 ΤΕΠ και 156 Κέντρα Υγείας, κλινικές νοσοκομείων αλλάζουν, εκσυγχρονίζονται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Με σχέδιο, επιμονή, μεθοδικότητα"!
View this post on Instagram
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]