Λύση φαίνεται πως βρίσκεται στο αδιέξοδο που προέκυψε με τις αιμοκαθάρσεις νεφροπαθών στην Αίγινα.

Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ ανακοίνωσε την Παρασκευή πως οι ασθενείς θα πρέπει να πηγαίνουν για θεραπεία στον Πειραιά, έπειτα από το θέμα με τη σύμβαση της ιδιωτικής μονάδας στο νησί.

Είχε προηγηθεί καταγγελία και ανοικτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό από το προεδρείο του Συνδέσμου Νεφροπαθών ασθενών υπό αιμοκάθαρση "Γ. Καστρινάκης".

Ο υπουργός Υγείας παρενέβη το πρωί της Κυριακής, ανακοινώνοντας πως βρέθηκε λύση και ότι οι νεφροπαθείς θα συνεχίσουν κανονικά να πηγαίνουν στη μονάδα στο νησί. 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
CEO της Johnson & Johnson: Η ίαση ορισμένων μορφών καρκίνου είναι ''ρεαλιστικός'' στόχος για την επόμενη δεκαετία
Πώς να ξεκινήσουμε σοβαρά μια ρουτίνα αυτοφροντίδας
"Οδύσσεια" η αναζήτηση ασφαλούς φαγητού για άτομα με κοιλιοκάκη [ελληνική μελέτη]