Λύση φαίνεται πως βρίσκεται στο αδιέξοδο που προέκυψε με τις αιμοκαθάρσεις νεφροπαθών στην Αίγινα.
Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ ανακοίνωσε την Παρασκευή πως οι ασθενείς θα πρέπει να πηγαίνουν για θεραπεία στον Πειραιά, έπειτα από το θέμα με τη σύμβαση της ιδιωτικής μονάδας στο νησί.
Είχε προηγηθεί καταγγελία και ανοικτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό από το προεδρείο του Συνδέσμου Νεφροπαθών ασθενών υπό αιμοκάθαρση "Γ. Καστρινάκης".
Ο υπουργός Υγείας παρενέβη το πρωί της Κυριακής, ανακοινώνοντας πως βρέθηκε λύση και ότι οι νεφροπαθείς θα συνεχίσουν κανονικά να πηγαίνουν στη μονάδα στο νησί.
Σήμερα στο @action24tv μιλήσαμε τηλεφωνικά στον αέρα με τον νεφρολόγο στην Αίγινα και πιστεύω βρήκαμε μια λύση. Nεφροπαθείς στην Αίγινα θα συνεχίσουν κανονικά να πηγαίνουν στην μονάδα στο νησί. Σκοπός μου να μην ταλαιπωρούνται: https://t.co/qNZZVj0U9X μέσω @YouTube
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) March 22, 2026
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
CEO της Johnson & Johnson: Η ίαση ορισμένων μορφών καρκίνου είναι ''ρεαλιστικός'' στόχος για την επόμενη δεκαετία
Πώς να ξεκινήσουμε σοβαρά μια ρουτίνα αυτοφροντίδας
"Οδύσσεια" η αναζήτηση ασφαλούς φαγητού για άτομα με κοιλιοκάκη [ελληνική μελέτη]