Χάπι αγωνιστών GLP-1 μείωσε σημαντικά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, σε παιδιά και εφήβους με διαβήτη τύπου 2 πετυχαίνοντας τον κύριο στόχο κλινικής δοκιμής τελικού σταδίου, ανακοίνωσε η Novo Nordisk.

Το χάπι δοκιμάστηκε σε 132 ασθενείς, ηλικίας 10 έως 17 ετών, για 26 εβδομάδες.

Η μελέτη έδειξε ότι ασθενείς που έλαβαν το φάρμακο μείωσαν τα μέσα επίπεδα σακχάρου στο αίμα κατά 0,83% έναντι όσων έλαβαν placebo- διαφορά που σύμφωνα με την εταιρεία είναι στατιστικά σημαντική.

Η δοκιμή είναι η πρώτη που εξετάζει θεραπεία αγωνιστών GLP‑1 από του στόματος σε παιδιά και εφήβους.

Δεν έχει εγκριθεί έως τώρα χάπι αγωνιστών GLP‑1 για παιδιά ή εφήβους.

Το χάπι της Novo Nordisk θα μπορούσε να γίνει το πρώτο.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΜΑ: Ενέκρινε 104 φάρμακα το 2025 και 30 κτηνιατρικά - Ετήσια έκθεση
Εξαρθρώθηκε κύκλωμα παραγωγής και διακίνησης φαρμάκων και ουσιών ντόπινγκ
''Καμπανάκι'' ΣΦΕΕ για τα νέα φάρμακα – ''3 στα 5 δεν θα έρθουν στην Ελλάδα''