Όπως μαθαίνω ετοιμάζονται να ξεσηκωθούν πάροχοι στους οποίες το υπουργείο έχει χρωστούμενα από την περίοδο 2021-2022 τότε με την πανδημία.
Και κάπως έτσι πάει περίπατο η ευρωπαϊκή οδηγία που ορίζει ότι η πληρωμή πρέπει να εκτελείται εντός 60 ημερών από την παραλαβή του τιμολογίου ή την παράδοση των αγαθών/υπηρεσιών.
Και οι πάροχοι που αναφερόμαστε δεν έχουν σχέση με τα διαγνωστικά κέντρα που απαιτούν τα χρήματά τους για την διενέργεια δωρεάν μαστογραφιών στο πλαίσιο του προγράμματος "Προλαμβάνω".
Το ερώτημα είναι αφού έχουν επικυρωθεί οι πληρωμές γιατί δεν εκτελούνται κιόλας... Τα νεότερα έρχονται!
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]